نشست دو جانبه «گروه سرمایه‌گذاری مسکن» و « توسعه متوازن مسکن ایرانیان» با موضوع بافت فرسوده منطقه 16 تهران

مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن و جمعی از مدیران شرکت با تیم مدیریت شرکت توسعه متوازن مسکن ایرانیان جهت ورود به بافت فرسوده منطقه 16 تهران مذاکره و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، روز ‌شنبه، 18 فروردین ماه امسال، محمدرضا امینی، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه مروج، معاون توسعه فناوری و ساخت؛ شهریاری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز و فلاحی، مدیر ارزیابی فنی و اجرایی گروه سرمایه‌گذاری مسکن، با حضور در بافت فرسوده و بازدید از پروژه‌های شرکت توسعه متوازن مسکن ایرانیان، با جان محمدی، مدیر عامل این شرکت و برخی از مدیران آن دیدار و رایزنی‌هایی را در خصوص چگونگی همکاری طرفین انجام دادند.
این دیدار در راستای بررسی‌ها و ارزیابی‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن برای ورود به پروژه‌های بافت فرسوده و به منظور دستیابی به سود اقتصادی در کنار همسویی با سیاست‌های بانک مسکن انجام شد.
شایان ذکر است شرکت توسعه متوازن مسکن ایرانیان از سال 1388به طور تخصصی با ورود به ساخت و ساز در بافت فرسوده گردیده است که کار خود را با تعریف 700 واحد آغاز نموده است که تاکنون ساخت 600 واحد در بافت فرسوده را به اتمام رسانده است.به همین منظور گروه سرمایه‌گذاری مسکن در صدد است با مشارکت این شرکت بتواند با ورود به پروژه‌های نوسازی بافت فرسوده، رسالت خود را در این زمینه به انجام برساند.

بافت فرسوده منطقه 16 تهران
بافت فرسوده منطقه 16 تهران

۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ۱۰:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید