بازدید مدیرعامل و معاونین شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از پروژه های شرکت در شهر تبریز

آقای مهندس امینی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به همراه معاونین خود از پروژه های در دست اجرای شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب در شهر تبریز بازدید بعمل آوردند .

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب ، آقای مهندس امینی با حضور در پروژه های در دست اجرای شرکت از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه ها قرار گرفتند .

بازدید م امینی 960129 2

بازدید م امینی 960129 1

برگزاری مراسم کلنگ زنی پروژۀ ارغوان رشدیۀ تبریز یکی دیگر از برنامه های مهندس امینی و هیئت همراه بود که با حضور مدیران و معاونین شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب و همچنین مسئولین شرکت ساکو برگزار گردید . لازم به ذکر است پروژۀ ارغوان یکی از پروژه های در دست اجرای شرکت می باشد که با مشارکت شرکت ساکو در منطقۀ رشدیۀ تبریز پس از بررسی و مطالعات فراوان در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و زیربنای بیست هزار مترمربع به مرحلۀ اجرا رسیده است .

بازدید م امینی 960129 7

بازدید م امینی 960129 6

بازدید م امینی 960129 5

در ادامه مدیرعامل و معاونین شرکت گروه با حضور در دفتر مرکزی شرکت ، در جریان گزارشات عملکرد شش ماهۀ ارائۀ شده توسط فرهاد یاسمی مدیرعامل و معاونین و مدیران شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب قرار گرفته و همچنین پروژه های در دست مطالعه و آتی را مورد بررسی قرار دادند که در پایان نیز رهنمودهای لازم را جهت سرعت بخشیدن به برنامه های جاری شرکت و همچنین تعریف پروژه های سودآور برای شرکت ارائه نمودند .

بازدید م امینی 960129 8

بازدید م امینی 960129 4

بازدید م امینی 960129 3

۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ۱۸:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید