مصاحبه مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان، با پایگاه خبری بانک مسکن

مصاحبه مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان، با پایگاه خبری بانک مسکن
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان با اشاره به تعریف ۳ پروژه برای گروه‌های میان درآمدی از ورود به پروژه‌های نوسازی بافت فرسوده و اجرای پروژه‌ ساحلی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، بهروز صمدی‌ مهر درباره مهمترین برنامه‌های آتی شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان، گفت: این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه سرمایه گذاری مسکن در رابطه با برنامه‌های آینده شرکت در جهت هم سویی با اهداف بانک مسکن و همچنین گروه از یک سال گذشته برنامه‌های جدید خود را تدوین کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان مهمترین اولویت خود را بر روی سبد پروژه‌های میان درآمدی متمرکز کرده و در این زمینه موفق به تعریف سه پروژه برای اقشار میان درآمدی جامعه شدیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان، افزود: پروژه 120 واحدی گلفام رشت با سطح قیمتی 3 میلیون تا 3 میلیون و 250 هزار تومان یکی از پروژه‌های شرکت برای گروه میان درآمدی جامعه است.

صمدی مهر پروژه 20 واحدی افرا دو در گیلان را از دیگر پروژه‌های این شرکت برای قشر میان درآمدی اعلام کرد و گفت: این پروژه نیز با سطح قیمتی 3 میلیون تا 3 میلیون و 500 هزار تومان برای واحدهای مختلف عرضه می‌شود.

این مقام مسئول در شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان همچنین ادامه داد: پروژه 230 واحدی باران نیز با سطح قیمتی 3.5 تا 4 میلیون تومان تعریف شده است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت سرمایه گذاری گیلان در نظر دارد برای تکمیل سبد پروژه‌های خود در حوزه‌های بافت فرسوده و پروژه‌های ساحلی نیز وارد شود گفت: با همین رویکرد پروژه 29 هکتاری ساحلی شهر رشت مورد مطالعه قرار گرفته است.

صمدی مهر ادامه داد: برنامه‌ریزی عملیاتی نیز برای اجرای این پروژه ساحلی انجام شده که در حال بررسی روش‌ تامین مالی آن هستیم تا یک پروژه در شأن جایگاه گروه سرمایه گذاری مسکن و همچنین مردم اجرا و احداث کنیم که در این زمینه قطعا همه تلاش‌ها به کار گرفته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گیلان از ورود این شرکت به پروژه‌های احیای بافت فرسوده خبر داد و گفت: این پروژه‌ها به عنوان یکی از اهداف شرکت در نظر گرفته شده است چرا که رشت یکی از شهرهای دارای قدمت بالا است.

این مقام مسئول و فعال در صنعت ساختمان گفت: در جهت اجرای پروژه‌های نوسازی بافت فرسوده شرکت سرمایه گذاری گیلان هم سو با اهداف بانک مسکن و گروه سرمایه گذاری مسکن با چندین مالک در مناطق بافت فرسوده وارد مذاکره شده است.

وی تاکید کرد: اما در جهت سرعت ورود به پروژه های بافت فرسوده در استان، یکی از اهداف نخست ما دسترسی به پلاک‌های با مساحت بزرگ است تا با اجرای یک پروژه به عنوان نمونه در این مناطق، سایر مالکان واحدهای مناطق حاشیه‌ای و بافت فرسوده نیز برای مذاکره با شرکت جهت ورود به این پروژه هم به روش مشارکت و هم به روش تهاتر انگیزه پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا، شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان از سال 1369 و در قالب شرکت سرمایه ‏گذاری مسکن شعبه گیلان، فعالیت خود را در سطح این استان به عنوان یکی از بزرگترین انبوه ‏سازان منطقه آغاز کرد.

این شرکت تا کنون توانسته است بالغ بر 2700 واحد مسکونی، تجاری و اداری را به بازار عرضه کند. همچنین طراحی و اجرای مجموعه‏‌های مسکونی و تجاری، با استانداردهای بالا در زمینه کیفیت و کاربرد، یکی از اهداف همیشگی این شرکت بوده است.

از این جمله می‏ توان به شهرک لاکان شهر و مجموعه 632 واحدی پردیسان رشت اشاره کرد که با فضای سبز بسیار زیبا و وسیع، از مشهورترین پروژه ‏های استان گیلان است.

همچنین مجتمع‏ های 134 واحدی ترنج دهکده ساحلی انزلی، 88 واحدی نارنج دهکده ساحلی انزلی و 156 واحدی افرا گلسار رشت را می‏ توان به‏ عنوان واحدهای احداثی شاخص این شرکت از لحاظ کیفیت، طراحی و مرغوبیت دانست.

۹ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید