بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از سایت 5.4 هکتاری پروژه بازآفرینی شهری شمالغرب تبریز

معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و آقای آقامولایی عضو هیئت مدیره بانک مسکن از سایت و محل زمین 5.4 هکتاری پروژه بازآفرینی شهری بافت ناکارآمد شهری بلوار شهیدان ذاکر واقع در شمال غرب تبریز بازدید بعمل آوردند.

:small_blue_diamond:به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب، طی بازدیدهای جداگانه ای معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و همچنین آقای آقامولایی عضو هیئت مدیره بانک مسکن به اتفاق هیئت همراه ، از محل پروژه باز آفرینی شهری و احیای بافت ناکارآمد شمال غرب تبریز متعلق به شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب به بحث و تبادل نظر در خصوص همکاری های آتی در خصوص این پروژه پرداختند.
در ابتدای این بازدیدها فرهاد یاسمی مدیر عامل شرکت شمال غرب ضمن ارائه گزارش اقدامات و فعالیت های انجام یافته به راهبردها و اهداف تعریف شده و موضوع برگزاری مسابقه معماری ملی برای تهیه طرح پروژه اشاره نمود.
:small_blue_diamond:در این دیدار مهندس هوشنگ عشایری معاون محترم وزیر راه و شهرسازی که آقای نجفیان رئیس اداره عمران و بهسازی استان نیز ایشان را همراهی می کردند ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیتهای انجام گرفته ضمن دادن قول همکاری و پشتیبانی لازم این پروژه ملی توصیه هایی را نیز ارائه نمودند .
:small_blue_diamond:آقامولایی نیز با اشاره به دیدگاه های تعریف شده شرکت در توسعه محور بودن این پروژه برای مناطق و محله های مجاور به تبیین و شیوه های اجرایی نمودن تأمین منابع مالی توسعه آتی پروژه و زمینه سازی فعال نمودن نقش توسعه گری در این پروژه پرداخت.
پروژه بازآفرینی شهری شمالغرب تبریز در زمینی به مساحت 5.4 هکتار با استعداد تقریبی 1350 واحد مسکونی در راستای ابلاغیات بانک مسکن و شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در حوزه پروژه های احیای بافت ناکارآمد شهری با انجام مطالعات لازم در حوزه های فنی – اقتصادی طی یک سال گذشته در شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب تعریف شده و در حال طی مراحل انجام مطالعات مرحله اول و دوم طراحی و انجام برنامه ریزی اجرایی می باشد.

ashayeri2
ashayeri1  


۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۸:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید