بازدید ویژه مدیر عامل، از پروژه های سرمایه‌گذاری مسکن تهران

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن به همراه معاونین از پروژه های شرکت تهران بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، روزبه ظهیری و معاونین ایشان با حضور در پروژه جماران و بررسی روند پیشرفت پروژه، ضمن بازدید از کلیه بلوک‌های پروژه، پارکینگ، محوطه سالن اجتماعات، استخر، سونا و موتورخانه مرکزی و بررسی تغییرات به عمل آمده در ورودی پروژه و مشاعات آن، بر تسریع روند ساخت تاکید ویژه نمودند.

در این بازدید، شهرام شهریاری، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران ضمن تشریح مشخصات پروژه و آخرین اقدامات صورت گرفته، برنامه‌های شرکت به منظور رفع مشکلات پروژه و تسریع در تحویل آن به مشتریان را به استحضار مدیر عامل گروه رساند. ظهیری نیز ضمن تاکید ویژه بر التزام به آخرین موعد تحویل اعلامی به مشتریان با ترتیب بلوک‌های A  و B، بر اصلاح بخشی از نمای بلوک‌ها و رعایت کیفیت ساخت در مراحل باقی مانده تاکید نمود.

بازدید ظهیری از تهران مرداد 97  

بازدید از پروژه نگین

بعد از برگزاری جلسه‌ای کوتاه با مدیر پروژه و همکاران شرکت در پروژه جماران، ظهیری و هیات همراه به اتفاق مدیرعامل و برخی از مدیران شرکت تهران از پروژه نگین شهرری بازدید به عمل آوردند. ظهیری در این بازدید، ضمن اطلاع از آخرین وضعیت پیشرفت و روند اجرای پروژه و تاکید بر اهمیت این پروژه برای شرکت تهران، بر لزوم رعایت برنامه زمان‌بندی و پیش‌بینی‌های هزینه‌ای پروژه تا حد امکان و با توجه به شرایط بازار، تاکید کرد.

بازدید از پروژه خدامی

در ادامه این بازدید، مدیر عامل و معاونین گروه به اتفاق همکاران از پروژه خدامی بازدید به عمل آوردند و تغییرات و دستورات بازدید جلسه قبل را پیگیری نمودند. از جمله موارد مورد بررسی در این بازدید، تحویل شعبه و تکمیل محوطه بیرونی پروژه جهت راه اندازی شعبه بانک توسعه تعاون بود که مورد تاکید قرار گرفت.

بازدید ظهیری از تهران مرداد 97  

در پایان این بازدیدها، ظهیری در دفتر شرکت تهران حاضر شده و با همراهی مدیرعامل شرکت تهران و معاونین گروه، سلسله جلساتی با حضور کارکنان شرکت تهران برگزار و نظرات آن‌ها را به منظور توسعه فعالیت‌ها و رفع مشکلات شرکت جویا شد.

دیگر برنامه این روز، برگزاری جلسه بررسی عملکرد 9 ماهه شرکت بود که در این جلسه ضمن بررسی دقیق مسایل تولید، فروش و مالی شرکت، برنامه‌های آینده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

۲۳ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید