حضور سرمایه گذاری مسکن شمال در نمایشگاه صنعت ساختمان مازندران

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و صنایع وابسته که در خرداد ماه امسال در محل نمایشگاه نیاوران ساری با حضور مسئولین استانی،کشوری و نمایندگان کشورهای خارجی برگزار گردید حضور داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال؛ این نمایشگاه که از 21 خرداد ماه 98 به مدت چهار روز برگزار گردید، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن با احداث غرفه اختصاصی به معرفی خود پرداخت.

 از جمله فعالیت‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال در چهار روز برگزاری این رویداد مهم، اطلاع رسانی نحوه مشارکت و شرایط خرید واحد‌ها به بیش از هزار نفر مراجعه کننده به غرفه و مذاکره با بیش از 50 شرکت تامین کننده کالا و خدمات و همچنین دریافت فرم مالکین زمین ‌ها جهت سرمایه‌گذاری بود. که توسط کارشناسان این شرکت صورت پذیرفت.

شایان ذکر است در حاسیه این نمایشگاه برخی از مدیران بانک مسکن و تقوی، مدیر شعب استان مازندران از غرفه شرکت بازدید به عمل آوردند و با توضیحات راس الحسینی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال در جریان آخرین وضعیت شرکت قرار گرفتند.

در طی زمان نمایشگاه به بیش از هزار نفر اطلاع رسانی در خصوص پروژه ها صورت گرفت همچنین با بیش از 50 تامین کننده کالا و خدمات و نیز تعداد قابل توجهی از مالکین زمین و سرمایه گذاران مذاکره شد.

نمایشگاه شمال خرداد 98

۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید