مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب خبر داد:

نیاز به ۵ هزار واحد مسکونی در تبریز/ مدیریت قیمت تمام شده پروژه‌ها

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب با اشاره برآورد نیاز به ۵ هزار واحد مسکونی در تبریز، از به کارگیری شیوه های مدیریت قیمت تمام شده پروژه ها خبر داد.

فرهاد یاسمی در گفتگو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با اشاره به اقدامات شرکت سرمایه گذاری مسکن برای کاهش قیمت تمام شده پروژه ها اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی این شرکت به عنوان یک توسعه گر قیمت تمام شده پروژه ها را مدیریت می کند.
وی با بیان اینکه مصالح ساختمانی توسط شرکت خریداری می شود تا به واسطه حذف دلالان و افراد واسط قیمت تمام شده پروژه را مدیریت کنیم، گفت: تمام تلاش ما در مجموعه شرکت های گروه سرمایه گذاری مسکن این است که مصالح ساختمانی را از منبع اصلی تولید خریداری کنیم تا در اولین مرحله از توزیع محصول، قیمت تمام شده خارج از عرف افزایش پیدا نکند.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شمالغرب، با اشاره به اینکه در حال حاضر بر اساس برآوردهای صورت گرفته در شهر تبریز حداقل 5 هزار واحد مسکونی مورد نیاز است، گفت: در این زمینه مدیرکل راه و شهرسازی استان پیشنهاد داده است تا بخشی از اراضی را در اختیار شرکت سرمایه گذاری شمالغرب قرار دهد و به صورت مشارکتی پروژه های میان درآمدی برای پاسخ به بخشی از کمبود مسکن مورد نیاز ساخته شود.
یاسمی همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به اینکه مشکلات و موانع پیش روی توسعه گران و انبوه سازان را به وزیر راه و شهرسازی منعکس کرده ایم، گفت: یکی از این درخواست ها، ارائه تخفیف در حوزه خرید انشعابات و تاسیسات زیربنایی است.
وی گفت: علاوه بر این در حوزه تاسیسات تامین برق درخواست ارائه تخفیف و در عین حال دریافت تدریجی هزینه ها را از شرکت توزیع نیروی برق استان داشتیم که درخواست خود را ارائه دادیم.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شمالغرب به پروژه 1500 واحدی آیمان تبریز به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های بازآفرینی شهری که به زودی در تبریز کلنگ زنی می شود، اشاره کرد و گفت: این پروژه غیر از اینکه یک پروژه بازآفرینی و احیای بافت ناکارآمد شهری است، یکسری خصوصیات بی نظیر دارد؛ از این جهت که تمام امکانات و زیربناهای مورد نیاز شهری در منطقه ای که این پروژه قرار گرفته، فراهم است.
یاسمی با تاکید بر اینکه در طراحی پروژه مسکونی آیمان تبریز فرهنگ سنتی منطقه حفظ خواهد شد، گفت: در تمام پروژه هایی که احداث می شوند این موضوع مدنظر قرار دارد تا مبادا سنت ها از یاد بروند.

۱ تیر ۱۳۹۸ ۰۸:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید