«روزبه ظهیری هاشمی» در هیات داوری انتخاب طرح‌های فولادی کشور

«روزبه ظهیری هاشمی» در هیات داوری انتخاب طرح‌های فولادی کشور
مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان داور و نماینده شرکت‌های مهندسی و پیمانکاری نفت و گاز و پتروشیمی در کمیته انتخاب طرح برتر فولادی سال 1398 حضور بهم رساند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ انجمن سازه‌های فولادی ایران به منظور گسترش و پیشبرد و ارتقای علم و توسعه کمی و کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های مربوط به سازه‌های فولادی ایران، در نظر دارد دهمین کنفرانس ملی  سازه و فولاد را در روزهای ۱۹ الی ۲۱ آذرماه سال ۱۳۹۸ در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک تهران برگزار نماید. در همین راستا از روزبه ظهیری هاشمی، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان عضو کمیته انتخاب و معرفی طرح‌های برتر فولادی سال 1398(کارشناس و متخصص محاسبه و طراح ساختمان‌های بلند) دعوت به همکاری شد. که ایشان نیز در نشست این کمیته که در روز سه شنبه 12 آذر ماه در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد حضور بهم رساند.

ظهیری هاشمی در کمیته انتخاب طرح فولادی

این کنفرانس در بخش‌های مختلف شامل ارائه مقالات علمی، سخنرانی‌های کلیدی با حضور اساتید برجسته، انتخاب طرح‌های برتر سازه‌های فولادی سال کشور، انتخاب پایان نامه برتر سال کشور در زمینه سازه‌های فولادی و مسابقات دانشجویی ساخت پل فولادی با حضور جمعی از اساتید و نخبگان داخلی و خارجی دانش و صنعت فولاد و سازه‌های فولادی در بخش های مختلف، برگزار می‌گردد.


ظهیری هاشمی در کمیته انتخاب طرح فولادی
ظهیری هاشمی در کمیته انتخاب طرح فولادی


۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۷:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید