بررسی کانسپت‌های جدید در کمیته معماری گروه سرمایه‌گذاری مسکن

بررسی کانسپت‌های جدید در کمیته معماری گروه سرمایه‌گذاری مسکن
کانسپت‌های معماری ارایه شده برای پروژه‌های «پردیس» رشت و «لاله» زنجان در بیست‌ونهمین جلسه کمیته معماری شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، بیست‌ونهمین جلسه کمیته معماری با حضور دکتر «ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل، مهندس «مروج» معاون توسعه فناوری و ساخت و چند تن از کارشناسان معماری گروه به همراه مهندس «شیخ‌زین‌الدین» عضو هیئت امنای انجمن مفاخر معماری ایران، مهندس «پورکرامتی»، مهندس «فرجامی»، مهندس «سپهری» روز گذشته (دوشنبه، 12 خرداد ماه 1399) در دفتر جلسات مدیرعامل هلدینگ برگزار شد.

* بررسی کانسپت‌های معماری پروژه پردیس رشت

این جلسه که به ‌صورت ویدیو کنفرانس با مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان برگزار شد، ابتدا شش کانسپت‌ ارایه شده از شش شرکت مشاور طراح برای پروژه «پردیس» رشت مورد بررسی قرار گرفت که پس از ارزیابی و اعلام نظرات کارشناسی، طرح معماری «شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن» در اولویت اول، مشروط بر این‌که در بازه زمانی تعیین شده، طرح معماری را با ضوابط شهرداری منطقه منطبق نماید انتخاب شد و در صورت عدم موفقیت، یکی از دو طرح ارایه شده در کمیته که با امتیاز برابر در اولویت دوم انتخاب اعضای کمیته قرار گرفتند با صلاح‌دید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان  و معاونت فناوری و مدیریت ساخت گروه ادامه فعالیت را بر عهده خواهند داشت.

گفتنی است؛ پروژه مسکونی «پردیس» رشت در زمینی به مساحت 1850 مترمربع در پنج طبقه روی پیلوت در دست طراحی می‌باشد. زمین این پروژه در مجاورت پروژه 632 واحدی پردیسان رشت واقع شده است.

* بررسی کانسپت معماری پروژه مسکونی لاله زنجان

در ادامه این جلسه ارتباط با شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب از طریق ویدیو کنفرانس انجام شد که دو کانسپت معماری برای پروژه مسکونی «لاله» زنجان توسط شرکت مشاور طراح ارایه گردید بود که پس از بیان نقطه نظرات حضار، کلیات طرح دوم ارایه شده مورد تایید اعضای کمیته قرار گرفت.

کانسپت‌های معماری پردیس رشت:


کانسپت پردیس رشت
کانسپت پردیس رشت
کانسپت پردیس رشت
کانسپت پردیس رشت

 

کانسپت معماری لاله زنجان:


کانسپت لاله زنجان
کانسپت لاله زنجان

۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید