تودیع و معارفه در شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن

دو عضو جدید هیئت‌مدیره شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در جلسه هیئت‌مدیره شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن که امروز (سه‌شنبه، 17 تیر ماه 1399) با حضور دکتر «روزبه ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه معاونان و برخی از مدیران هلدینگ در سالن جلسات مدیرعامل برگزار شد، اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن منصوب شدند.

بر این اساس، «ولی پورکرامتی» به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان «رییس هیئت‌مدیره» و «سیدمحمد میرمحمدصادقی» به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز به عنوان «عضو هیئت‌مدیره» شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن، انتصاب و حکم خود را از سوی مدیرعامل گروه دریافت کردند.

دکتر روزبه ظهیری‌هاشمی در این جلسه با بیان این‌که شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن وظیفه بسترسازی، جریان‌سازی و بهبود مسیر شرکت‌های تابعه هلدینگ سرمایه‌گذاری مسکن را برعهده دارد، گفت: در وهله نخست و با توجه به ظرافت‌های امر طراحی در فرآیندهای ساخت‌وساز، انتظار سودآوری از شرکت مشاور نداریم، اما این شرکت باید به جایگاهی برسد که در بازار رقابتی این صنعت، پایدار مانده و ار نظر اقتصادی در حوزه کسب‌وکار خود ادامه فعالیت داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن تاکید کرد: وجود ارتباط ارگانیک میان معاونت توسعه فناوری و ساخت و شرکت مهندسین مشاور، به میزان قابل توجهی به افزایش بهره‌وری در پروژه‌های شرکت‌های تابعه کمک می‌کند.

در پایان این جلسه نیز مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن از زحمات و تلاش‌های چندین ساله «منصور دانایی‌مقدم» و «حسن آریا‌فر» در مدت تصدی مسئولیت عضویت در هیئت‌مدیره این شرکت قدردانی به عمل آورد.


تغییرات در هیات مدیره مهندسین مشاور تیر99َ
تغییرات در هیات مدیره مهندسین مشاور تیر99َ
تغییرات در هیات مدیره مهندسین مشاور تیر99َ

۱۷ تیر ۱۳۹۹ ۱۵:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید