مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن در آیین کلنگ‌زنی پروژه‌های مسکونی آپادانا 1 و 2:

پروژه آپادانا، شروع سیاست انبوه‌سازی غیرمتمرکز در هلدینگ است

آیین کلنگ‌زنی پروژه‌های مسکونی آپادانا 1 و 2، متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن نوین پایدار با حضور مدیرعامل و معاونان شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری مسکونی، آیین کلنگ‌زنی پروژه مسکونی 48 واحدی آپادانا 1 و 2 که از سوی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن نوین پایدار احداث خواهد شد، صبح امروز (شنبه، 20 دی ماه 1399) با حضور دکتر «روزبه ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل، دکتر «حمیدرضا شیرزاد» معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار، دکتر «حنظله فندرسکی» معاون مالی و منابع انسانی، مهندس «سیدمسعود مروج جهرمی» معاون فناوری و توسعه ساخت و «حمیدرضا عاشری» مدیر روابط عمومی هلدینگ گروه سرمایه‌گذاری مسکن برگزار شد.

دکتر «روزبه ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در این آیین با قدردانی از تغییرات صورت گرفته هم‌راستا با سیاست چابک‌سازی در شرکت نوین‌پایدار، گفت: آغاز دوباره فعالیت در پروژه‌های مسکونی شهر تهران اتفاق بسیار مثبت و دلگرم کننده‌ای است که البته باید گسترش یابد و این اقدام را به فال نیک می‌گیریم.

وی با توجه به تغییر ماهیت شرکت نوین‌پایدار از پیمان‌کاری به سرمایه‌گذاری، تقویت در ساختار این شرکت را خواستار شد و افزود: عملیات اجرایی شرکت نوین‌پایدار در این پروژه با توجه به الزام‌های کیفی موجود در گروه سرمایه‌گذاری مسکن باید به‌گونه‌ای باشد که دیگر سازندگان در منطقه نتوانند با آن رقابت کنند و بتوانیم پروژه‌های آتی در منطقه را از هم‌اکنون پیگیری کنیم.

دکتر ظهیری‌هاشمی، تعهد به برنامه زمان‌بندی قرارداد و تحویل به موقع واحدها حتی بدون یک روز تاخیر را ضروری دانست و تصریح کرد: تردید وجود ندارد که خوش‌نامی گروه سرمایه‌گذاری مسکن و تعهد به برنامه اجرایی پروژه‌ها و نداشتن تاخیر در تحویل به موقع واحدها به خریداران می‌تواند در دوران رکود سنگین اقتصادی که دچار آن هستیم، جریان حرکت مثبت شرکت را تقویت کند.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن در پایان با تاکید بر رعایت حسن هم‌جواری در منطقه و برای همسایگان، ادامه داد: امیدوارم این پروژه کوچک و زودبازده اثر مثبتی در روند کار شرکت نوین‌پایدار ایجاد کند و شروعی باشد برای در پیش گرفتن سیاست انبوه‌سازی غیرمتمرکز که در چارچوب سیاست کلان هلدینگ قرار دارد. 

بر اساس این گزارش، «هادی صالحی‌وزیری» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نوین‌پایدار به عنوان مجری پروژه، در ابتدای این آیین و ضمن خیرمقدم، از حمایت شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در تعریف پروژه‌های جدید شرکت قدردانی کرد و گفت: پروژه مشارکتی آپادانا 1 و 2 که مشتمل بر 8 هزار و 200 مترمربع زیربنا در دو بلوک هشت طبقه و 48 واحد است در مدت زمان 18 ماه احداث خواهد شد.

وی این پروژه را هم‌راستا با استراتژی‌های تعیین شده برای شرکت نوین پایدار دانست و افزود: این پروژه هماهنگ با سیاست تعریف طرح‌ها و پروژه‌های کوچک و زودبازده به صورت سرمایه‌گذاری و یا مشارکت، افزایش سطح در دست ساخت به بیش از یکصد هزار مترمربع و همچنین افزایش تولید واحدهای کوچک متراژ با توجه به نیازهای مشتریان، پس از تایید از سوی کمیته سرمایه‌گذاری هلدینگ در دست اقدام قرار گرفته است.

گفتنی است؛ «رضا خدادی‌دیان» رییس هیئت‌مدیره و «رافع قباشی» سرپرست معاونت فنی و اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری نوین‌پایدار نیز در آیین کلنگ‌زنی پروژه مسکونی 48 واحدی آپادانا 1 و 2 در منطقه بلوار مرحوم ناصرحجازی حضور داشتند.

آیین کلنگ زنی پروژه آپادانا


آیین کلنگ زنی پروژه آپادانا

آیین کلنگ زنی پروژه آپادانا
آیین کلنگ زنی پروژه آپادانا
آیین کلنگ زنی پروژه آپادانا

۲۰ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید