دکتر امامی با صدور پیامی، روز ملی کیفیت را گرامی داشت

دکتر امامی با صدور پیامی، روز ملی کیفیت را گرامی داشت
مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در پیام گرامی‌داشت روز ملی کیفیت، راه‌کار جذب مشتری جدید و حفظ و نگهداری مشتریان قدیمی را تولید کالای با کیفیت دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، دکتر «یاسر امامی» مدیر عامل شرکت گروه سرمایهگذاری مسکن به مناسبت 18 آبان، روز ملی کیفیت در پیامی این روز را به همکاران و فعالان حوزه مسکن تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

به نام یگانه معمار هستی

پویایی هر سازمان و شرکتی به کیفیت محصولات و خدمات آن بستگی دارد. آنچه که امروز بیش از همه در عرصه ساختوساز و بازار رقابت مورد توجه قرار گرفته، رعایت استانداردهای کیفیت در تولید و ارایه خدمات با توجه به درخواستهای مشتری است؛ همانگونه که در ارزشهای بنیادی شرکت گروه سرمایهگذاری مسکن آمده است. به معنای دقیق‌تر، «التزام به کیفیت و معیارهای فنی و مهندسی در ارایه محصول و خدمات به منظور ماندگاری سرمایههای فردی و ملی و ایجاد محیط زندگی مناسب» و «مسئولیتپذیری در قبال مشتریان، جامعه و محیطزیست به عنوان تضمینکننده روند ارتقا و حفظ پیشتازی» از مقولههای مهمی است که از بدو شروع فعالیت شرکت، یکی از دغدغههای مدیران، مهندسان و همه کارکنان این مجموعه بوده است.

در دنیای کنونی برای جذب مشتری جدید و حفظ و نگهداری مشتری قدیمی بهترین ابزار، تولید کالای با کیفیت و رعایت استانداردهای کیفیت در ارایه خدمات به مشتریان میباشد. بدین سبب، روز 18 آبان که به نام «روز ملی کیفیت» نامگذاری شده است را گرامی می‌دارم و ضمن تبریک این روز به فعالان حوزه مسکن و همه همکاران در گروه سرمایهگذاری مسکن و شرکتهای تابعه ، بار دیگر با تاکید بر شعار شرکت، همچون گذشته، ساختن مسکن خوب را سرلوحه خود قرار می‌دهیم تا هموطنان عزیزی که مشتری این شرکت هستند، زندگی زیبا و بهتری را تجربه کنند. به همین منظور از همه همکارانم میخواهم مانند بیش از 30 سال گذشته، برای ارتقای کیفیت تولیدات و خدمات شرکت کوشا و فعال باشند.

۱۸ آبان ۱۴۰۰ ۱۸:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید