مجمع عمومی سالیانه شرکت «سرمایه‌گذاری مسکن ‌پردیس» برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس با نماد «ثپردیس» به منظور بررسی عملکرد هیئت‌مدیره در سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1400 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در ابتدای این مجمع که 21 دی‌ ماه 1400 با حضور  بیش از 77 درصد از سهامداران در محل پارک فناوری در شهر جدید پردیس تشکیل شد، دکتر «یاسر امامی» به عنوان رییس، «سیروس آیدین» به عنوان ناظر اول، «وحید بهرامیان» به عنوان ناظر دوم و «مجید داداشی خالص» به عنوان منشی انتخاب شدند.

در ادامه و پس از قرائت دستور جلسه از سوی منشی، مهندس «محمد بهرامی» مدیرعامل شرکت به ارایه گزارش فعالیت یکساله هیئت مدیره پرداخت و پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی منتهی به 31 شهریور 1400 به تصویب سهامداران رسید.

در این جلسه همچنین موسسه حسابرسی رازدار به عنوان حسابرس و موسسه حسابرسی فریوران راهبرد به عنوان بازرس قانونی و همچنین روزنامه کثیرالانتشار دنیای اقتصاد نیز برای درج آگهی‌های شرکت برای مدت زمان یک سال تعیین گردید.

گفتنی است؛ شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز، شرکت پارس مسکن سامان، شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن و شرکت پویا نوین پارس نیز برای مدت دو سال به عنوان اعضای حقوقی شرکت تعیین گردیدند.


مجمع پردیس 1400
مجمع پردیس 1400
مجمع پردیس 1400

۲۶ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید