نامزد شدن پروژه برج مسکونی «مثلث» در رقابت Energy Globe

نامزد شدن پروژه برج مسکونی «مثلث» در رقابت Energy Globe
برج مسکونی «مثلث» شیراز از پروژه‌های شاخص شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب، به عنوان یکی از سه کاندیدای پایانی و بهترین پروژه‌ها در رقابت Energy Globe ایران در گروه ساختمان پایدار نامزد شده است.

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری مسکن، پروژه برج مسکونی «مثلث» شیراز که در زمره پروژه‌های شاخص و با کیفیت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب به‌شمار می‌رود و با روی‌کرد ساخت‌وساز پایدار (بهینه‌سازی مصرف منابع و انرژی)، ارتقا آسایش و رفاه ساکنان در تطابق با شاخص‌های اقتصادی و ارزیابی منطقه‌ای طرح‌ریزی و ساخته شده، به عنوان یکی از بهترین پروژه‌ها در رقابت Energy Globe ایران در گروه ساختمان پایدار نامزد شده است.

این پروژه شاخص در نتیجه همکاری مشترک شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب و واحد تحقیق‌وتوسعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در این رقابت شرکت نموده است.

در این رقابت که در دو سطح ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود، 311 پروژه بر اساس دستورالعمل و راهنمای بین‌المللی و مبتنی بر شاخص‌های سازمان ملل متحد (UN) از سوی بنیاد جهانی انرژی ارزیابی شده و در هفت گروه مستقل (هوا، آب، زمین، ساختمان پایدار، انرژی، زمین و استارت‌آپ‌های پایدار)، سه پروژه به عنوان نامزد بهترین‌ها و چهار پروژه برای سطح تقدیر انتخاب شده است.

در گروه ساختمان پایدار، «طراحی و ساخت برج مسکونی مثلث شیراز با رویکرد پایداری (بهینه‌سازی مصرف منابع و انرژی)» به عنوان نامزد بهترین پروژه در گروه ساختمان پایدار بر اساس ارزیابی و ممیزی داوران داخلی و بین المللی انتخاب شده است که (25 اردیبهشت ماه 1400) در رقابت با سایر کاندیداها مورد رای‌گیری و قضاوت نهایی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ این مراسم به صورت آنلاین در پایگاه اینترنتی www.energyglobe.ir قابل مشاهده می‌باشد.

 

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید