تصویب افزایش 800 میلیارد ریالی سرمایه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن

تصویب افزایش 800 میلیارد ریالی سرمایه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن
سرمایه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام با افزایش 800 میلیارد ریال از محل سود انباشته، معادل 14.5 درصد از سرمایه قبلی شرکت، به مبلغ 6 هزار و 300 میلیارد ریال افزایش یافت.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با مشارکت بیش از 69 درصد سهام‌داران، صبح روز یکشنبه، 8 خرداد ماه 1401 در محل مرکز مطالعات بهره‌وری و نیروی انسانی سازمان مدیریت صنعتی تشکیل شد.
 
 با  انتخاب دکتر «مالکی» نماینده بانک مسکن به عنوان رییس، دکتر «سلمانی‌نژاد» نماینده شرکت گروه مالی بانک مسکن به عنوان ناظر اول، «عبادی» نماینده شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات به عنوان ناظر دوم و «سیروس آیدین» سرپرست معاونت مالی و منابع انسانی گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان منشی و حضور نمایندگان سازمان بازرسی به عنوان بازرس قانونی و سازمان بورس و اوراق بهادار، جلسه رسمیت یافت.
 بر اساس این گزارش، با تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام، سرمایه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن  با افزایش 800 میلیارد ریال از محل سود انباشته، از مبلغ 5 هزار و 500 میلیارد ریال به مبلغ 6 هزار و 300 میلیارد ریال افزایش یافت.

 



مجمع فوق العاده گروه

دکتر «مجتبی عزیزیان» مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن نیز در این مجمع در پاسخ به پرسش‌های سهام‌داران به تبیین و تشریح سیاست‌های جدید شرکت پرداخت و گفت: در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی صورت گرفته در مدت زمان کوتاه تغییرات مدیریتی، شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن را به بزرگ‌ترین شرکت مدیریت پیمان (Managing Contractor) کشور تبدیل کنیم تا بتوانیم با تمرکز بر طراحی مدل‌های بهینه تامین، تخصیص و مدیریت جریان‌های موجودی‌ها و استفاده از فناوری‌های نوین، ضمن کاهش هزینه‌های سرمایه و در ادامه قیمت تمام شده ساخت، نقش و وظیفه اصلی خود نسبت به سهام‌داران از بُعد سودآوری و نسبت به جامعه از بُعد مسئولیت اجتماعی به خوبی ایفا کنیم.

 

دکتر عزیزیان تاکید کرد: ما به دنبال راه‌کارهای مالی برای تولید مسکن به قیمت تمام شده هستیم و امید داریم از طریق این ابزارهای مالی، جایگزین خوبی برای تعاونی مسکن کارکنان شرکت‌ها باشیم.

 

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، استانداردسازی رویه‌ها و ایجاد پلت‌فرم به‌منظور تغییر رویه سنتی‌سازی به صنعتی‌سازی را برای تولید انبوه خدمات مهندسی ضروری دانست و گفت: در شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به دنبال اجرای سیاست انبوه‌سازی غیرمتمرکز هستیم که لازمه آن استانداردسازی رویه‌ها است تا بتوانیم بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم.

 

مجمع فوق العاده گروه

 

 

دکتر عزیزیان با تاکید بر اینکه در سیاست‌های جدید به دنبال ایجاد تمرکز بر موضوعات تکنولوژی، پلت‌فرم و ایجاد Prop tech Hub در کشور هستیم، ادامه داد: همچنین با به‌کارگیری فناوری‌های نوین، در صدد ایجاد شرکت‌های دانش بنیان و کمک به رشد آن‌ها در حوزه فناوری‌های نوین هستیم؛ چراکه این‌گونه شرکت‌ها، سریع‌ترین بازدهی در ایجاد ارزش افزوده دارند و با به نتیجه رساندن این دسته از ایده‌های نوین و عرضه این شرکت‌ها در بازار سرمایه، به سودآوری حداکثری دست پیدا کنیم.
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید