امضای تفاهم نامه گروه سرمایه گذاری مسکن با شرکت عمران شهر جدید بهارستان

با حضور مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در شهر جدید بهارستان اصفهان تفاهم نامه همکاری با شرکت عمران شهر جدید بهارستان در راستای مشارکت در ساخت پروژه‌های مسکونی امضا شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود؛ " مهدی طحافچی" مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه " معاون مالی و منابع انسانی و یکی از  مشاوران خود و با حضور " علی مدرس هاشمی" مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود به همراه معاونان سه شنبه ( پنجم مهر ماه ۱۴۰۱)  ضمن بازدید از شهر جدید بهارستان اصفهان با مدیرعامل شهر جدید بهارستان اصفهان در ارتباط با مشارکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در ساخت پروژه‌های مسکونی در این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.
پس از بازدید از شهر جدید بهارستان در جلسه‌ای که در محل دفتر شرکت عمران شهر جدید بهارستان، صورت پذیرفت مذاکراتی در راستای ارزیابی ظرفیت‌های موجود در شهر جدید بهارستان و پتانسیل موجود در گروه سرمایه‌گذاری مسکن انجام گردید که پس از آن تفاهم نامه همکاری بین هر دو شرکت به امضا رسید .
گفتنی است از مفاد این تفاهم‌نامه، بررسی و امکان سنجی و تهیه طرح‌های توجیه اقتصادی به منظور مشارکت در ساخت پروژه‌های مسکونی در شهر جدید بهارستان می‌باشد.

شایان ذکر است پس از امضای تفاهم‌نامه مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن با هیئت همراه از پروژه تجاری مرکز خرید فیروزه در شهر اصفهان بازدید به عمل‌ آوردند و دستورات و رهنمودهای لازم را در جهت بهره‌برداری مناسب از این پروژه شاخص در شهر اصفهان را ارایه نمودند.

Vvv




۸ مهر ۱۴۰۱ ۱۳:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید