سرپرست بانک مسکن در آیین معارفه مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن گفت:

با برنامه میان مدت سه یا چهار ساله در جهت پیشبرد اهداف ثمسکن گام بردارید

با برنامه میان مدت سه یا چهار ساله در جهت پیشبرد اهداف ثمسکن گام بردارید
دکتر علی عسکری، سرپرست بانک مسکن با حضور در مراسم معارفه محمدرضا جواهری، به عنوان مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در بخشی از سخنان خود از نقش حمایتی بانک مسکن در حمایت از ثمسکن در حوزه احداث ساختمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ آیین معارفه دکتر جواهری، مدیر عامل جدید شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در روز شنبه‌، هشتم بهمن ماه 1401 با حضور دکتر علی عسکری‌، سرپرست و اعضای هیات مدیره بانک مسکن، همچنین مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران گروه مالی بانک مسکن و مدیران شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در سالن اجتماعات هلدینگ برگزار گردید.

دکتر علی عسکری، سرپرست بانک مسکن در ابتدای سخنرانی ضمن تقدیر از دکتر شیرزادی، بابت مدیریت شایسته گروه سرمایه‌گذاری مسکن در حدود دو ماه گذشته، در بیان نکاتی انتظارات خود را از دکتر جواهری، مدیر عامل جدید گروه سرمایه‌گذاری مسکن و تمامی مدیران و کارکنان خانواده بزرگ ثمسکن در سراسر کشور عنوان نمود.

سرپرست بانک مسکن بیان کرد: با برنامه میان مدت مدیریتی سه یا چهار ساله و ایجاد ثبات مدیریتی، برنامه‌ها عملیاتی می‌شود. اگر شرکت دائم در حال تغییر تحول مدیریتی باشد نتیجه‌ایی که لازم باشد را نخواهد گرفت. وی افزود امیدوار هستیم با تصمیمی که بانک مسکن در این خصوص گرفته است به هدف مورد نظر در این خصوص یرسد.

ایشان در ادامه گفت یکی از انتظارات بنده از مدیران سرمایه‌گذاری مسکن نظام‌مند کردن کارها است. به نحوی که فرایندهای کاری را به صورت دقیق طراحی کنیم و بر اساس آن فرایند‌ها کار را دنبال کنیم، به نوعی که به نتیجه کار در همان روز اول فکر کنیم  و برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

وی در بیان نکته بعدی افزود  نظارت مستمر بر پروژه‌ها از مسائل مهم است و این نظارت باید به صورت فنی و دقیق صورت پذیرد به گونه‌ای که در مدیریت کنترل پروژه از لحاظ پیشرفت فیزیکی و پیشرفت مالی مطابق جدول برنامه‌ریزی شده پروژه ارزیابی وانحرافات احتمالی پروژه نیز در زمان مقتضی بررسی و رفع گردد. وی  در ادامه افزودگزارشات وضعیت پروژه‌های در حال احداث گروه به صورت فصلی به گروه مالی و بانک مسکن جهت اطلاع از شرایط و وضعیت پروژه ها ارسال گردد.

 عسکری در ادامه افزود در تعریف پروژه‌های جدید نظام تامین مالی را بررسی کنید تا مشخص شود هزینه های ساخت آن پروژه از کجا تامین خواهد شد. وی گفت پروژه‌ای اقتصادی خواهد بود که نظام تامین مالی مناسبی داشته باشد.

وی در ادامه به خانواده بزرگ گروه سرمایه گذاری مسکن گفت تعهد و انگیزه‌کاری را سرلوحه فعالیت خود قراردهند ایشان افزود در این شرکت‌ها بستر فعالیت در آن خاک خوردن است. تا بدین ترتیب فعالیت اجرایی با اطمینان خاطر پیش برود.

ایشان در پایان از همه مدیران و کارکنان گروه سرمایه گذاری مسکن درخواست نمود نهایت همکاری را با دکتر جواهری در جهت پیشبرد اهداف تعیین شده داشته باشند.

 

 


آیین معارفه مدیر عامل گروه
آیین معارفه مدیر عامل گروه

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید