بازدید مدیران سازمان بورس و صندوق زمین و ساختمان از پروژه نرگس رشدیه

جمعی از مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار تهران و نیز مدیران ارکان صندوق زمین و ساختمان مسکن شمال غرب از پروژه نرگس رشدیه تبریز بازدید نموده و از نزدیک در جریان پیشرفت روند اجرایی آن قرار گرفتند.

روز چهارشنبه چهاردهم مهرماه 95 جمعی از مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار تهران و نیز مدیران ارکان صندوق زمین و ساختمان مسکن شمال غرب از پروژه نرگس رشدیه تبریز بازدید نموده و از نزدیک در جریان پیشرفت روند اجرایی آن قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب ، آقای مهندس یاسمی ، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب به همراه معاونین شرکت میزبان آقای مهندس امینی و جمعی از معاونین و مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن، مدیران سازمان بورس ، هیات مدیره و ارکان صندوق زمین و ساختمان مسکن شمال غرب در شهر تبریز بودند.

  در این بازدید، آقایان محمد رضا معتمد مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار و مهرداد فرح آبادی ، رئیس اداره بازرسی این سازمان ، اعضای هیات مدیره صندوق ، مدیر صندوق ، ناظر صندوق ، متعهد و بازارگردان صندوق نیز حضور داشتند.
آقای مهندس امینی که رئیس هیات مدیره صندوق نیز می‎‌باشند، در این بازدید و طی نشستی به تبیین استراتژی‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن در خصوص توسعه ابزارهای نوین تامین مالی به ویژه صندوق‌های سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان جهت توسعه فعالیت‌های شرکت پرداخت و استفاده از این ابزارها را اولویت اصلی گروه در تامین مالی پروژه‌ها دانست. وی ضمن تشکر از حضور مسئولان سازمان بورس برای بازدید از پروژه خاطر نشان کرد: «گروه سرمایه‌گذاری مسکن تلاش دارد با مدیریت مناسب فرایند اجرای پروژه و مدیریت مناسب زمان و هزینه، پاسخ مناسبی را به اعتماد سرمایه‌گذاران در این صندوق بدهد». وی با اشاره به پیشرفت مناسب فیزیکی پروژه به سرمایه‌گذاران و مسئولین سازمان اطمینان داد که در تمام صندوق‌هایی که در شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن تعریف می‌شود، همین روند وجود خواهد داشت.

 در این نشست همچنین آقای معتمد، مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، بیان داشت: «شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با عنایت به توانمندی بالا، از ظرفیت خوبی برای توسعه صندوق‌ها‌ی سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان برخوردار است که امیدواریم بازار سرمایه کشور بتواند از این پتانسیل هر چه بیشتر استفاده نماید».

 شایان ذکر است صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان مسکن شمالغرب، دو سال پیش به منظور تامین مالی پروژه مسکونی نرگس رشدیه تبریز تاسیس گردیده و در این راستا شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب نیز به عنوان مدیر ساخت انتخاب شده است . همچنین گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان مدیر صندوق، شرکت کارگزاری بانک ملی ایران به عنوان متولی، شرکت تامین سرمایه آباد مسکن به عنوان بازارگردان، ناظر و متعهد پذیره نویس و موسسه حسابرسی فریوران به عنوان حسابرس، دیگر ارکان این صندوق هستند.

۱۴ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید