تشریح فراخـوان مسابقه طراحی معماری پروژه بافت فـرسوده و ناکارآمـد شهری تبریز ( شهیدان ذاکر تبریز )

جلسه تشریح فراخوان مسابقه طراحی معماری بازآفرینی شهری شمال غرب تبریز با حضور تنی چند از اصحاب رسانه و خبرگزاریها برگزار گردید .

  :small_blue_diamond:  در راستای ابلاغیات دولت محترم ، بانک مسکن و شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب اقدام به انجام مطالعات امکان سنجی ورود به حوزه های بازآفرینی شهری و تعریف پروژه های مسکونی اقشار متوسط و احیای بافت ناکارآمد شهری در محدودۀ فعالیت خود نموده و قطعه زمین 5.4 هکتاری شمالغرب تبریز با استعدادِ تقریبی یکهزار وپانصد واحد در درون محله باستانی و با قدمت حکم آباد تبریز را شناسایی و مورد مطالعه قرار داده است .
با چنین رویکردی، شرکتِ سرمایه گذاری مسکنِ شمالِ غرب پس از احصاء زمین و انجامِ اموراتِ مدنی و حقوقی مربوطه نسبت به انتشارِ فراخوانِ مسابقه طراحی معماری پروژه نموده و از زبده ترین مهندسانِ معمار، برای انجام مطالعات طراحی معماری؛ دعوت به عمل آورده تا در گامی موثر، شرکتِ سرمایه گذاری مسکنِ شمالِ غرب را یاری رسانند.
  :small_blue_diamond:   دوشنبه بیست و هفتم فروردین ماه 1397 ، جلسه ای با حضور فرهاد یاسمی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب ، حمیدرضا سپهری دبیر مسابقه و فرزاد شکری مدیر طرح و توسعه شرکت به همراه تنی چند از اصحاب رسانه و خبرگزاریهای مطرح در محل سالن اجتماعات دفتر مرکزی شرکت جهت تشریح مراحل مسابقه برگزار و با پاسخگوئی به سئوالات حاضرین در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

گزارش خبری سپیدار تبریز 2
  :small_blue_diamond:  لازم به ذکر است این مسابقه در سطح ملی و محدود مطابق با آیین نامه جامع برگزاری مسابقات معماری و شهرسازی (از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی) اقدام شده و در دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی ثبت و در حال برگزاری می باشد.
مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته مرحله اول مسابقه با اعلان نتایج و انتخاب سه طرح برگزیده در نیمۀ اول اردیبهشت ماه سال جاری به پایان خواهد رسید. مهلت مرحله دوم نیز با ارائۀ طرح های اجرایی تا پایان خرداد ماه خواهد بود.
توجه به استراتژی های کالبدی، اقتصادی، فیزیکی، کلان شهری و فرآیندِ اجرا در کنارِ استراتژی های خاصِ شرکت، از جمله ویژگی های فنی پروژه می باشد.
   :small_blue_diamond:  شرکتِ سرمایه گذاری مسکنِ شمالِ غرب، امیدوار است با اجرایی شدنِ کلان طرحِ "این مجتمعِ مسکونی" در ناحیه ی شمال غرب کلان شهرِ تبریز، علاوه بر تامینِ نیازهای اسکانِ مردمانِ شریفِ این ناحیه، گامی بلند در جهتِ نیل به بهینه سازی فضای زندگی شهری برداشته باشد.

گزارش خبری سپیدار تبریز 3
گزارش خبری سپیدار تبریز 1

 

۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ۱۵:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید