تغییرات در شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب نمایندگی اردبیل

جواد وفائی ، مدیر نمایندگی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب در اردبیل شد .

:small_blue_diamond:یاسمی ، مدیر عامل شرکت به همراه معاونین خود در یک سفر یک روزه ضمن حضور در جلسه تودیع و معارفه مدیر نمایندگی از پروژه های شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب در شهر اردبیل بازدید به عمل آوردند .
:small_blue_diamond:به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب ، این جلسه که روز چهارشنبه 12 دیماه سال جاری در دفتر نمایندگی اردبیل برگزار گردید ، مدیر عامل شرکت ضمن معرفی " جواد وفائی " به عنوان مدیر جدید نمایندگی از زحمات چندید سالۀ مهندس مهدی فتحی با اهدا لوح تقدیر قدردانی بعمل آورد .

todie fathi 1
:small_blue_diamond:یاسمی در این جلسه با برشمردن توانایی های پرسنل نمایندگی اردبیل و همچنین ویژگیهای برتر پروژه های اجرا شده و در حال اجرا ، نمایندگی اردبیل را پرتلاش توصیف کرده و ضمن آرزوی موفقیت خواستار سرعت بخشیدن به فعالیتهای اجرایی همچون گذشته شدند .
:small_blue_diamond:لازم به ذکر است مهدی فتحی که سالیان زیادی سکاندار مدیریت نمایندگی اردبیل بودند با حکمی از طرف مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان انتخاب و معرفی شده اند . همچنین جواد وفائی پیش از این به عنوان معاون فنی و اجرایی نمایندگی اردبیل مشغول به خدمت بوده و مدیر عامل شرکت با امعان نظر به توانمندیهای ایشان در ادارۀ نمایندگی ، نامبرده را به مدیریت نمایندگی اردبیل منصوب نمودند .
روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب آرزوی سلامتی و موفقیت برای نامبردگان دارد .

todie fathi 3
todie fathi 2


۱۳ دی ۱۳۹۷ ۰۸:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید