بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژۀ آیمان تبریز

وزیر راه و شهرسازی با همراهی مقامات استانی استان آذربایجان شرقی از پروژۀ آیمان تبریز بازدید بعمل آوردند .

:small_blue_diamond:به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با همراهی مدیران و معاونین استانداری استان آذربایجان شرقی ، شهردار کلانشهر تبریز ، مدیران راه و شهرسازی استان و همچنین مدیران شهرداری منطقه 4 تبریز از بزرگترین پروژۀ بازآفرینی پایدار شهری ایران در محلۀ حکم آباد تبریز بازدید بعمل آوردند .

:small_blue_diamond:در این بازدید که روز چهارشنبه بیست و دوم خرداد ماه 98 برگزار گردید ، وزیر راه و شهرسازی د رکنار مدیران و مسئولین استان ، ضمن بررسی ابعاد پروژه از نزدیک در جریان اقدامات انجام یافته و روند اجرایی پروژه که توسط فرهاد یاسمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب و همچنین فرزاد شکری معاون طرح و توسعه و مدیر پروژۀ آیمان بیان گردید ، قرار گرفتند .

:small_blue_diamond:لازم به ذکر است پروژۀ آیمان تبریز ، بزرگترین پروژۀ بازآفرینی پایدار شهری ایران می باشد که در محلۀ حکم آباد تبریز و در زمینی به مساحت 4/5 هکتار تعریف شده و در مراحل اولیۀ اجرا می باشد .

:small_blue_diamond:پس از پایان بازدید ، مراسم پذیرائی همراه با نمایش طرح های اولیۀ پروژه و ارائه اطلاعات فنی آن در هتل لاله تبریز به میزبانی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب برگزار گردید .


۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ۲۰:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید