بازدید شهردار منطقه دو اردبیل از پروژۀ دکوسنتر

شهردار منطقه دو اردبیل به همراه معاونین و برخی از مسئولین شهرداری از پروژۀ دکوسنتر اردبیل بازدید بعمل آوردند .

:small_blue_diamond:به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب – نمایندگی اردبیل روز پنجشنبه سوم مرداد 1398 پروژه دکوسنتر شاهد بازدید تاج مهر شهردار منطقه دو اردبیل ، مسیب زاده معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری ، شمس رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی و همچنین مدیرعمران شهرداری بهمراه سایر کارشناسان شهرداری بود .
در این دیدار جواد وفایی مدیر نمایندگی اردبیل ضمن تشریح و توصیف پروژه از نظر فنی خواستار همکاری بیشتر شهرداری در زمینه پیشبرد اهداف پروژه شدند که در این زمینه تاج مهر شهردار منطقه دو اردبیل ضمن ارائه قول مساعد در رابطه با تسهیل در امور مربوط به روند اجرایی پروژه ، خواهان سرعت بخشیدن به عملیات اجرائی شدند.
:small_blue_diamond:لازم به ذکر است پروژۀ بازار مبل اردبیل با نام دکوسنتر اردبیل در زمینی به مساحت 13150 مترمربع با زیربنای ناخلص بالغ بر 26000 مترمربع اول جادۀ اردبیل به خلخال ، روبروی دانشکده فنی رازی در 4 طبقه در حال اجرا می باشد که با تعداد 83 واحد تجاری دارای امکانات متنوع بوده و همچون سایر پروژه های شرکت در طراحی آن از تکنولوژیهای نوین و بروز استفاده شده است . این مجتمع همچنین داری فضاهای مناسب تفریحی از جمله فودکورد ، شهربازی مخصوص کودکان و سینما در طبقه آخر می باشد .

بازدید شهردار از دکوسنتر 98 5
بازدید شهردار از دکوسنتر 98 4
بازدید شهردار از دکوسنتر 98 3
بازدید شهردار از دکوسنتر 98 2
بازدید شهردار از دکوسنتر 98 1


۵ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید