مجمع عمومی فوق العاده «شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب » تشکیل شد.

مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب در سال 1399 به منظور بررسی موضوع اصلاح ماده 22 اساسنامه شرکت طبق موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار گردید.

:small_blue_diamond:به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب، مجمع عمومی فوق العاده این شرکت روز شنبه هفدهم خردادماه سال جاری با حضور بیش از هفتاد درصد سهامداران در محل سالن اجتماعات دفتر مرکزی شرکت برگزار شد . ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل : عباسعلی مینایی به عنوان رئیس، میراحمد مصطفائی به عنوان ناظر اول ، مجید فوائدی به عنوان ناظر دوم و محمد نصیری به عنوان منشی بود .
:small_blue_diamond:در ادامه جلسه و پس از قرائت دستور جلسه، موضوع اصلاح ماده 22 اساسنامه طبق موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار ، به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.
:small_blue_diamond:شایان ذکر است با عنایت به شیوع بیماری کرونا و در راستای اجرای ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر استفاده از سیستم¬های ارتباطی برای سهامداران محترم و لزوم عدم تجمع غیرضروری در شرایط حساس بهداشتی کنونی ناشی از ویروس کرونا و ممنوعیت تجمع بیش از 15 نفر ، مجمع با حضور حداقل سهامداران و با رعایت ماده 84 قانون تجارت برگزار و جلسه مجمع عمومی فوق العاده به صورت آنلاین از طریق برنامه کاربردی Instagram/maskanig پخش گردید .

مجمع فوق العاده 99 3


مجمع فوق العاده 99 2
مجمع فوق العاده 99 1
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید