استاندارد و ایمنی جزء جدانشدنی

سلسله نشست های بررسی وضعیت فنی، مالی، اجرایی و سایر مسائل مرتبط با پروژه ها به طور معمول و بر اساس زمانبندی های مشخص به منظور پایش و یافتن نقاط و نکات انحرافی یا کور، استفاده از شیوه های جدید با توجه به به روز رسانی اطلاعات در تمامی حوزه ها به طور معمول در طول هفته ها، ماه ها و سال در جریان است.

:small_blue_diamond:چهل و دومین نشست پایش وضعیت پروژه ی الماس خاوران در جنوب شرق کلانشهر تبریز با تمرکز بر مسائل ایمنی و آتش نشانی و به طور کلی بررسی وضعیت استاندار و ایمنی پروژه با توجه به ضوابط مشخص شده از سوی وزارت راه و شهرسازی با حضور مهندس بیابانی مشاور حوزه ی ایمنی و آتش نشانی به انجام رسید. استفاده از درب های ضد حریق، سیستم اطلاع رسانی حریقِ آدرس پذیر، پله های فرار، از جمله اقدامات انجام یافته در ارتقائ ایمنی پروژه ی الماس خاوران است.

:small_blue_diamond:الماس خاوران پروژه ی 18 طبقه ی سازه ای مسکونی به استعداد 124 واحد و با زیربنایی برابر با 26522 متر مربع با نمای AAC شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب است که آخرین مراحل اجرایی خود را پشت سر می گذارد و قرار است تا چندی دیگر بهره برداری از آن آغاز گردد.

خاوران9904
۱۸ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید