افزایش فضاهای درمانی در روزگارِ همه گیری ویروسِ جهانی

:small_blue_diamond:علارغم وضعیتِ ویژه ی کشور-شیوع ویروس همه گیر کرونا- در چند ماه اخیر، فعالیت های مطالعاتی و اجرایی در شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب با ساخت، تجهیز و آماده سازی از مجتمع های مسکونی همچنان با قوت در حال انجام است.
:small_blue_diamond:دراین بین پروژه ی پزشکان امیدِ زنجان یکی از همین چندین پروژه ی پایان یافته، در یازده طبقه، چهل مطب، یک آزمایشگاه و هفت واحد تجاری است که در شرقِ شهر زنجان آماده ی بهره برداری است. شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب –شعبه ی زنجان، همسو با سیاست های کلانِ شرکت گروه سرمایه گذاری در ورود به بازارهای نو در حوزه ی ساخت و تنوع بخشی به سبد محصولات در شهر زنجان؛ با مطالعه و رهگیری مشخصات و حجم بازارهای مرتبط پس از کسبِ تجارب لازم، در گامی دیگر این پروژه را کلید زد و امروز با افتخار و با دستانی گشوده آن را پیشکش مدافعانِ سلامت این استان می کند. نمای آجری نسوز، پنجره های دوجداره upvc. درب های ضد سرقت. پله فرار مجزا از راه پله ی اصلی، موتورخانه مرکزی. ژنراتور برق اختصاصی، منبع ذخیره آب، سیستم اعلام حریق آدرس پذیر، سیستم اطفاء حریق اتوماتیک، سیستم ارتینگ و صاعقه گیر، شیرآلات درجه یک و دیگر امکانات لازم برای یک مجتمع پزشکی از ویژگی های این پروژه ی سلامت محور است.
:small_blue_diamond:مجتمعِ پزشکان امیدِ زنجان، ادای دینی به ساحتِ مدافعانِ سرو قد سلامت است که مهرورزانه می کوشد به بخشی از نیازهای درمانی، در شرقِ شهرِ زنجان پاسخگو بوده، چون مردمانِ مهرورزِ این دیار، میزبانی مهربان برای تسکین آلامِ آنها بوده باشند.
:small_blue_diamond:همزمان، مجتمعِ دیگر به استعداد 32 واحد در زمینی به مساحتِ 906 متر مربع با کاربری مسکونی در جوارِ‌ دیگر پروژه های اجرا شده ی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب-شعبه ی زنجان- آماده ی کلنگ زنی است و مطالعات مربوط به پروژه ای با کاربری تجاری- خدماتی به استعداد 112 واحد در حال انجام است.

 pezesh zanjan


۴ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید