بانک مسکن، همراهی پیوسته

در میانه ی هفته ی جاری مجتمع تازه افتتاح شده ی پزشکان امید زنجان، میزبان جناب مهندس داشاد مدیر محترم شعب بانک مسکن استان زنجان بود. در این دیدار که تنی چند از کارشناسان بانک مسکن جناب مهندس داشاد را همراهی می کردند، مهندس داشاد ضمن بازدید از این پروژه ی سلامت محور، در جریان فعالیت ها، پروژه های جدید و آتی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب؛ شعبه ی زنجان قرار گرفته و ابراز امیدواری نمودند تداوم فعالیت ها زمینه ی توسعه ی استان در حوزه ی مسکنِ خوب را فراهم نماید. در همین ارتباط مهندس داشاد، بانک مسکن را همراهی پیوسته در احداث و بهره برداری از پروژه ها در کنار شعبه ی زنجان خواند و جهت گیری بانک مسکن را فراهم نمودن شرایط خوب برای مسکن دار شدن آحاد مردم جامعه عنوان نمود.

شعبه ی زنجان یکی از سه شعبه ی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب است که از بدو فعالیت خود تا کنون نزدیک به سه هزار واحد مسکونی، تجاری و خدماتی را به انتها رسانده که ساختمان سرپرستی بانک مسکن نیز یکی از همین پروژه هاست.

چندی پیش و در سالروز تولد شیخِ اشراق؛ روز ملی زنجان، پروژه ی پزشکانِ امید به استعداد 40 واحد مورد افتتاح قرار گرفت و کلنگِ آغاز عملیات خاکبرداری پروژه ی 32 واحدی مسکونی در جوار همین پروژه به زمین زده شد و هم اینک مطالعات مربوط به برج های دوقلوی لاله و امکان سنجی پروژه ای دیگر با نام اشراق در شهر زنجان در حال انجام است. توسعه ی فعالیت ها و تنوع بسته ها خصوصاً در شهرستان ها از اهدافِ شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب شعبه ی زنجان است.

بازدید زنجان
بازدید زنجان

۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ۱۴:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید