آیمان؛ مبتکر، خلاق و پیشرو

بازدید جناب دکتر ظهیری از بزرگترین پروژه ی بازآفرینی پایدار بافت فرسوده ی کشور- آیمان
و شرکت در جلسه ی راهبردی فنی و پایش مالی

    با هماهنگی های انجام شده صبح روز هشتمِ مهر، جناب دکتر ظهیری با مشایعتِ معاونانِ شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و مدیر عامل، رئیس هیات مدیره، معاون طرح و توسعه و کارشناسانِ شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب در سفر به کلانشهر تبریز ضمن بازدید از سایت پروژه ی آیمان- بزرگ ترین پروژه ی بازآفرینی بافت فرسوده ی کشور- در جریانِ روندِ عملیات اجرایی این پروژه ی ملی قرار گرفته و پس از آن در جلسه ی فشرده ی پنج ساعته ای به بررسی مسائل راهبردی، فنی و مالی پروژه ی آیمان و سایر موارد مرتبط پرداختند.

zahiri9907 1

 

zahiri9907 2
   در این جلسه که با یادِ دکتر حبیبی، استاد فقید دانشگاه و رئیس هیات داوران مسابقه ی طراحی معماری پروژه ی آیمان همراه بود، دکتر ظهیری با بیان ظرفیت های شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب و عملکرد و توانِ فعلی این شرکت و پیشینه ی موفق و قابل دفاعِ آن، شرکت های تابعه را در صف اول فعالیت ها خواند و وظیفه ی شرکت گروه سرمایه گذاری را پشتیبانی با تمام ظرفیت های موجود در اقصا نقاط ایران عنوان نمود. ایشان در ادامه شفافیت و صداقت را عمده ترین کلید واژه و سرمایه ی شرکت خواند و پیشرفت را در گرو این امر دانست. دکتر ظهیری ضمنِ برشماری کارهای خلاقانه و ایده های مبتکرانه در بزرگ ترین پروژه ی بازآفرینی بافت فرسوده ی کشور-آیمان- ذیلِ شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب، استراتژی شرکتِ گروه را حرکت از نگاه های سنتی به سمت نیمه صنعتی عنوان و با بیان تعقیب این فعالیت ها از سوی سایر انبوه سازان، کارهای انجام یافته در فاز یک پروژه ی آیمان را نه تنها در سطح ملی بلکه در حوزه ی بین المللی قابل دفاع و الگویی برای سایر پروژه ها خواند و اذعان نمود: به جرات می گویم پروژه ی آیمان از روز اول تا کنون در بهترین شرایط علمی و فنی پیش رفته است. ایشان در بخش دیگری از صحبت هایشان با بیان زنجیر وار بودنِ شرکت های سرمایه گذاری مسکن در سطح کشور عدم همسویی این حلقه ها را سست شدن و ضعیف تر شدنِ این زنجیر دانست که به گسستن این زنجیر منجر می شود. دکتر ظهیری همه ی آحاد را متاثر از وضعیت کنونی کشور دانست و رمزِ پیشرفت را در هوشمندی و تکیه بر توانِ نیروهای واجد صلاحیت در داخل مجموعه، جدای از وضعیت بیرونی خواند و با تاکید بر جایگاه فعلی شرکت ابراز امیدواری نمودند در دو سال آینده ظرفیت فعالیت ها به دو برابر برسد.

zahiri9907 3

جلسه ی کمیته ی راهبردی فنی و مالی پروژ ه ی آیمان با هدفِ بررسی ابداعات، طرح ها و ایده های اجرایی نو در مسیر حرکت از نگاهِ سنتی به نیمه صنعتی و تحلیلِ مسائل مالی انجام و تمامی موارد پس از ارائه توسط کارشناسان حوزه ی معاونتِ طرح و توسعه ی شرکتِ سرمایه گذاری مسکن شمال غرب، در قالبِ تاکتیک ها و شیوه های اجرا، مواد و مصالح، زمانبندی و تکنیک های اقتصادی نمودن پروژه بررسی و راهکارهایی به منظور بهینه سازی و افزایش راندمان از سوی مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ابلاغ گردید. آغاز رسمی عملیات ساخت سازه با پایان یافتنِ اجرای بتن مِگر و پایدارسازی، مطابق با زمان اخذ پروانه ساختمانی و برنامه ی زمانبندی در یک ماه آینده قابل انجام خواهد بود.

لازم به ذکر است در این سفر جناب دکتر ظهیری را، دکتر شیرزاد، معاون برنامه ریزی و توسعه ی کسب و کار؛ دکتر فندرسکی، معاون مالی و منابع انسانی؛ دکتر مروج جهرمی، معاون فن آوری و توسعه ی ساخت؛ حمید رضا مظاهری، مدیر دفتر مدیریت پروژه ی معاونت فن آوری و توسعه ی ساخت و جناب عاشری مدیر روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن همراهی می کردند.

فاز نخست پروژه ی آیمان در 507 واحد مسکونی 18، 15، 12 و 9 طبقه ای در فضایی به متراژِ 120682 متر مربع، با 35 واحدِ تجاری، 4 واحد فرهنگی، 2 واحدِ درمانی، 8 واحد اداری و 2 واحدِ کارگاهی در بخش میانی زمین پروژه در حال اجراست که سنگین ترین بخش اجرای این پروژه ی ملی است.

zahiri9907 6
zahiri9907 5
zahiri9907 4

۱۳ مهر ۱۳۹۹ ۰۸:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید