تدبیر برای تسریع

بازدید و دیدار مدیر عامل بانک مسکن؛ جناب دکتر شایان از پروژه های شرکت

بازدید و دیدار مدیر عامل بانک مسکن؛ جناب دکتر شایان از پروژه های شرکت

چهارشنبه دهم شهریور، دکتر شایان در راس هیاتی به صورت سرزده از پروژه های شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب دیدار و در روند اجرا و انجام این پروژه ها قرار گرفتند.

در این دیدارها که آقایان دکتر جواهری، مدیر عامل گروه مالی مسکن، دکتر امامی مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، سجودی مدیر امور حراستی، یاسمی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب و تنی چند از معاونین و اعضای هیات مدیره همراهی می کردند، پروژه های آیمان و ارغوان و زمین پروژه ی نصر مورد بازدید قرار گرفت و دکتر شایان در جریان چگونگی اجرای این پروژه ها قرار گرفته و دستورات لازم در خصوص بهره مندی از تسهیلات بدون سپرده برای پروژه های آیمان به واسطه ی بهره گیری از تکنولوژی های نوین و بهره مندی از پیمانکاران حرفه ای و قرار گیری در بافت فرسوده ی شهری در طرح بازآفرینی شهری و پروژه ی ارغوان به واسطه ی بهره گیری از از فن آوری های نو و به روز بودن پیمانکاران را صادر نمودند.

بخشی دیگر از بازدید دکتر شایان و هیات همراه به دیدار از زمین نصر اختصاص یافت که در روزهای آتی سند زمین مذبور به نام شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب انتقال خواهد یافت.

پیش از این در برنامه ای که در 26 خرداد سال جاری در محل بزرگ ترین پروژه ی بازآفرینی پایدار شهری کشور بمورد اجرا گذاشته شده بود، عملیات اجرایی این پروژه ی ملی به طور رسمی آغاز و ادامه دارد.

آیمان؛ مجموعه ی مسکونی است که با برخورداری از توانِ نیروهای فنی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب، طراحی منحصر به فرد و استفاده از به روزترین فن آوری های صنعت ساختمان در شمال غرب کلانشهر تبریز یکی از شاخص ترین پروژه های شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در کشور است.

۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ۱۳:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید