گام بلند توسعه ی فعالیت ها در جغرافیای شمال غرب

بازدید مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و معاونین و اعضای هیات مدیره از پروژه های شرکت

بازدید مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و معاونین و اعضای هیات مدیره از پروژه های شرکت

در راستای سیاست گذاری بانک مسکن و شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، به منظور گسترش فعالیت ها در حدود جغرافیایی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب با حضور سرپرست شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، معاونین و مدیران کارشناسان شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب پروژه های در حال اجرا، مصوب و در حال مطالعه این شرکت در تبریز مورد بازدید قرار گرفت.

در این بازدیدها که ابتدا از آیمان؛ شیک ترین، مدرن ترین و هوشمند ترین پروژه ی زیستی و مسکونی کشور آغاز شد سرپرست شرکت سرمایه گذاری مسکن در روند پیشرفت اجرای این پروژه ی ملی قرار گرفت. آیمان یکی از پروژه های شاخص شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن است که در منطقه ی کمتر توسعه یافته ی تبریز و در سه فاز در حال اجراست.

در ادامه هیات بازدید در مقصد بعدی از زمین پروژه ی 192 واحدی خلبانان در شهر جدید سهند دیداری داشتند که مهندس شکری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب در رابطه با روند مطالعات و برنامه ریزی های لازم برای اجرای این پروژه توضیحاتی ارائه نمودند. پروژه ی دیگری که در ادامه ی بازدید مورد دیدار هیات قرار گرفت، زمین مرزداران در شمال شرق تبریز بود و در ادامه، گروه بازدید کننده در همین ناحیه از کلانشهر تبریز در موقعیت پروژه ی 1039 نصر با نامِ "ناران" حضور یافته و در روندِ اجرایی نمودن این پروژه قرار گرفتند. در ادامه با توجه به اتمام بخش قابل توجهی از عملیات اجرایی در پروژه ی ارغوان، هیات بازدید از این پروژه نیز بازدید و در نهایت بخش اول دیدارها در روز نخست به پایان رسید تا جلسات و نشست های بعد از ظهر ادامه داشته باشد.

۵ دی ۱۴۰۱ ۱۵:۴۷
روابط عمومی |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید