برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب

برگزاری مجمع عمومی منتهی به 1401/06/31

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت. 4 دی 1400
برگزاری مجمع عمومی منتهی به 1401/06/31

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب با حضور مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و اعضای هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب در کنار نمایندگان بورس و حسابرس و ناظران برپایی مجمع عمومی منتهی به 31 شهریور 1401 در محل سالن همایش هتل پارس تبریز برگزار گردید. 

در این نشست که با حضور سهامداران این شرکت بورسی برگزار گردید گزارشات مالی و اجرایی منهی به سال مالی ارائه و نقطه نظرات راهبردی بیان و استراتژی شرکت در سال آینده ترسیم و چشم انداز اجرای برنامه ها و اقدامات مورد نظر ارائه گردید. 

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب ضمن ارائه گزارش جامع از اقدامات و فعالیت های انجام شده در سال گذشته اهداف از پیش طراحی شده را به منظور صعود به جایگاه برتر در زمینه ی برند و توسعه ی همه جانبه را تبیین نمود. 

در پایان این نشست مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن- دکتر شیرزادی- و اعضاء، ضمن تقدیر از فرد به فرد کارکنان شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب، این شرکت را از مجموعه های پیشرو گروه سرمایه گذاری مسکن خواند و آرزوی امیدواری کرد این شرکت بتواند به اهداف توسعه گر خود به نحو مطلوب دست یابد. 

۵ دی ۱۴۰۱ ۱۶:۰۱
روابط عمومی |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید