استندهای تبلیغی یکی از اثرگذارترین ابزارهای تبلیغات محیطی است که در صورت طراحی مناسب و قرارگرفتن در مسیرهای پر رفت و آمد میتواند اثربخشی قابل توجهی در آگاهی مخاطبان از محتوای مورد نظر را داشته باشد. در همین راستا روابط عمومی شرکت سرمایهگذاری مسکن شمالغرب برای ایجاد ارتباط نزدیکتر با مخاطبان این شرکت اقدام به استفاده از استندهای تبلیغی کرده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایهگذاری مسکن شمالغرب
این استندهای آگاهیرسانی به تعداد 33 عدد برای ارتباط با شهروندان استانهای
آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان در شعب بانکهای مسکن این استانها مستقر و
با استقبال شهروندان نیز مواجه شد.
سعید خیری مدیر روابط عمومی این شرکت افزود: هدف
این استندها برقراری ارتباط و ایجاد حس جستجوگری برای مخاطبان و ایجاد ارتباط
اولیه از طریق کارتهای تبلیغی موجود در آنهاست که پیشبینی میشود با توجه به
گستردگی مخاطبان بانک مسکن و اعتماد ارزشمند متقابل میان مشتریان با این بانک
تاثیر بسیار خوبی در آگاهیرسانی به مخاطبان این شرکت داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به استقرار 18 استند در استان
آذربایجان شرقی و پنج استند در هر یک از استانهای آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان
نسبت به اثرگذاری این طرح در گسترهای مناسب ابراز امیدواری کرد.