در دیدار مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب با سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مطرح شد:

توسعه همکاری‌ها و پیشنهاد افزایش تعامل بین سازمانی در جهت عملیاتی نمودن توان توسعه‌گری منحصر بفرد شرکت در طرح‌های شهری و مسکونی

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب با سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب، فرزاد شکری در این دیدار با معرفی مجتمع 1377 واحدی ناویا به عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی پایدار شهری کشور، رعایت شاخصه‌هایی چون ارائه الگوی سکونتی معاصر، ایجاد حس تعلق مکانی و همچنین افزایش کیفیت و جاری شدن جریان زندگی در خانه‌های ساکنان این مجتمع مسکونی را از ویژگی‌های این پروژه و سایر پروژه‌های این شرکت دانست و بر ورود ثغرب به حوزه‌های نو در طرح و اجرای پروژهای سکونتی با رویکرد علمی و پیشرو، ذیل برند و سیاست‌گذاری گروه سرمایه‌گذاری مسکن و بانک مسکن تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب در ادامه، افزایش کیفیت زندگی ساکنان مجتمع‌های مسکونی ساخته‌شده توسط این شرکت را، یکی از اصلی‌ترین محورهای خانه خوب دانست که به ویژه در طراحی و اجرای پروژه مسکونی ناویا مد نظر قرار گرفته و می‌تواند بر زندگانی ساکنان آتی این مجتمع تاثیری مثبت داشته باشد.

دکتر سید احمد موسوی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از توانمندی‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب، نسبت به اثرگذاری این شرکت بر بازآفرینی شهری ابراز امیدواری کرد.

مهندس شکری در ادامه این دیدار با اشاره به وجود 524 هزار واحد مسکونی در تبریز که حدود 175 هزار واحد فرسوده را نیز شامل می‌شوند، اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری، همراه با برنامه‌ریزی علمی متناسب با رویکردهای نو و همگام با پروژه‌های روز جهانی و توسعه شهرک‌های جدید مسکونی را به عنوان یکی از راهکارهای بازسازی بافت فرسوده در تبریز طرح کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب توسعه شهر تبریز از جهات جنوب و غرب را در قالب یک طرح کانتری ساید ممکن دانست که نیاز به همکاری بین بخشی در جهت توسعه شهر تبریز دارد.

در همین راستا سید احمد موسوی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، نیز توسعه شهر را نیازمند طرح‌های جدید و نوآورانه دانست.

در پایان این دیدار مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب ضمن دعوت از سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان برای بازدید از پروژه در حال ساخت ناویا و برنامه‌ریزی جهت برگزاری جلسات همفکری و مشورتی منظم، توسعه همکاری‌ها و پیشنهاد افزایش تعاملِ بین سازمانی در جهت عملیاتی نمودن توان توسعه‌گری منحصر بفرد شرکت در طرح‌های شهری و مسکونی را مثبت ارزیابی کرد.

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید