با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب و مشاورین و همکاران متخصص شرکت در این حوزه در محل پروژه ناویا صورت گرفت:

بررسی نقشه‌های تاسیساتی مجتمع مسکونی ناویا از نظر پدافندغیرعامل، مکانیکی و برقی

جلسه بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص نقشه‌های تاسیساتیِ مکانیکی و برقی پروژه ناویا با حضور مشاورین شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب و گروه همکاران متخصص در این حوزه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مهندس فرزاد شکری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب و سایر همکاران مرتبط برگزار شد، با دعوت از مشاورین تاسیسات مکانیکی و برقی پروژه، به بررسی وضعیت سیستم‌ها و نقشه‌های تاسیساتی ناویا پرداخته شد.

همچنین در این دیدار مهندس اشکریز و مهندس نیک‌رفتار به عنوان مشاورین تاسیسات مکانیکال و الکتریکال شرکت، پیشنهادهایی جهت بهینه‌سازی نقشه‌ها و سیستم تاسیساتی این پروژه با استفاده از فناوری‌های روز ارائه کردند.

در ادامه جلسه نیز معیارهایِ لحاظِ اصولِ پدافندِ غیرعامل در نقشه‌های تاسیساتی پروژه ناویا، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در مورد عملیاتی نمودن آن‌ها تصمیماتی اتخاذ شد.

مجتمع مسکونی ناویا یکی از بزرگترین پروژه‌های مسکونی خلاق در ایران است که با امکانات تجاری، آموزشی، فرهنگی، اداری و ورزشیِ به روز و با استفاده از آخرین دستاوردهای فنی در حال ساخت است. این پروژه در زمینی به مساحت ۵۴۵۰۹  متر مربع در منطقه غرب تبریز واقع شده و شامل ۱۳۷۷ واحد مسکونی به متراژ  ۱۵6۸۹۹ متر مربع و ۹۰ باب تجاری به متراژ  ۷۸۱۰ متر مربع  است.

همچنین این مجتمع که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های بازآفرینی پایدار شهری کشور نیز شناخته می‌شود، از جمله مجتمع‌های مسکونی است که توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب در حال ساخت است و امید می‌رود با ساخت آن، همچون سایر پروژه‌های این شرکت، حدود منطقه در ابعاد و شاخصه‌های مختلف توسعه یافته و ارزش افزوده‌ای برای تمامی ساکنان منطقه، جامعه ذینفعان و شرکت رخ دهد.

 

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ۰۹:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید