باحضور کارشناسان فنی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب به انجام رسید:

بررسی کیفی فرایندهای اجرایی پروژه ناویا با حضور کارشناسان QA ، QC و HSE گروه سرمایه‌گذاری مسکن

کارشناسان فنی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در پروژه ناویا حضور یافته و به بررسی فنی پروژه از نظر QA ، QC و HSE پرداختند.
 در این بازدید که با حضور معاونت و کارشناسان فنی و ایمنی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب صورت گرفت، مهندس میثمی، مهندس مهرنوش و مهندس ثقفی، اعضای تیم ارزیابی معاونت فناوری و ساخت شرکت گروه به بازدید و بررسی پروژه پرداختند و توصیه‌هایی را جهت بهبود روندهای اجرایی و فنی ارائه نمودند.


بررسی کیفی فرایندهای اجرایی پروژه ناویا با حضور کارشناسان QA ، QC و HSE گروه سرمایه‌گذاری مسکن1
بررسی کیفی فرایندهای اجرایی پروژه ناویا با حضور کارشناسان QA ، QC و HSE گروه سرمایه‌گذاری مسکن

    در این دیدار که کلیه مراحل اجرایی بلوک‌های 13TC، 14TA و 15TE پروژه ناویا مورد بررسی قرار گرفت، بخش اعظم روند کیفی پیشرفت سازه‌ای این بلوک‌ها مورد توجه و تایید تیم ارزیابی معاونت فناوری و ساخت شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن واقع شد و ضمن بازدید از روند آرماتوربندی بلوک 12 توصیه‌هایی در جهت بهبود سازه‌ای این بلوک ارائه گردید.
    همچنین تیم ارزیابی معاونت فناوری و ساخت شرکت گروه از عملیات در حال اجرای بلوک‌چینی و سفت‌کاری بلوک‌ها نیز ابراز رضایت کرده و نکات و پیشنهادهایی در این زمینه ارائه نمودند.

 


بررسی کیفی فرایندهای اجرایی پروژه ناویا با حضور کارشناسان QA ، QC و HSE گروه سرمایه‌گذاری مسکن11
بررسی کیفی فرایندهای اجرایی پروژه ناویا با حضور کارشناسان QA ، QC و HSE گروه سرمایه‌گذاری مسکنq

    در ادامه این دیدار آزمایشگاه فنی پروژه ناویا نیز مورد بررسی قرار گرفت که ضمن تایید نتایج آزمایشات بتن و میلگرد، پیشنهادات و توصیه‌هایی شامل کنترل آزمایشات شرکت تامین کننده بتن از لحاظ دانه‌بندی و آزمایشات سایش و تغییراتی در نوع مصالح و شیوه اجرای وال پست‌ها در دیوارچینی از نظر انتقال تنش حرارتی در این زمینه طرح شد.
   در زمینه ایمنی و بهداشت پروژه نیز، اعضای تیم ارزیابی، ضمن تاکید بر تکمیل کادر HSE به نسبت مراحل پیشرفت پروژه، نکات لازم در جهت تامین موارد بهداشتی و ایمنی برای حفظ تمرکز کارکنان را یادآوری نمودند.
    شایان توجه این که پروژه مسکونی ناویا یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های بازآفرینی خلاق شهری کشور است که در شهر تبریز، با ساخت 1377 واحد در سه فاز توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب در حال اجراست.

 


ناویا - 02
ناویا - 01

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید