استاندار آذربایجان شرقی با مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب دیدار کرد:

تاکید بر تسریع اجرای پروژه‌های در دست اجرا و پیشنهاد همکاری در پروژه‌های گردشگری توسط استاندار آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کرد.
    در این دیدار که با حضور دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، دکتر جبارعلی ذاکری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب و هیات همراه در محل استانداری برگزار شد، استاندار آذربایجان شرقی به تسریع در روند پروژه‌های در دست اجرای شرکت و اصلاح زمانبندی اجرایی آن‌ها، به ویژه پروژه مجتمع مسکونی ناویای تبریز، تاکید کردند.
دکتر مالک رحمتی در ادامه این دیدار با اشاره به ایجاد تقاضای کاذب توسط برخی افراد سودجو در بازار مسکن، تسریع در اجرای پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب و تحویل به موقع واحدها به خریداران را باعث ایجاد ثبات در بازار مسکن دانستند.

تاکید بر تسریع اجرای پروژه‌های در دست اجرا و پیشنهاد همکاری در پروژه‌های گردشگری توسط استاندار آذربایجان شرقی

    در این دیدار که با معرفی پروژه‌های جاری و آتی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب ادامه یافت، مهندس فرزاد شکری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب، ضمن معرفی پروژه‌های شرکت به طرح چالش‌های موجود در روندهای اجرایی پرداخت که مقرر گردید با مساعدت معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار، اقدامات لازم در خصوص حل این مسائل معمول گردد.
    همچنین استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر توجه ویژه به مدل‌های توسعه و پایداری در این حوزه در کنار خلاقیت، با توجه به شرایط مناسب زیست‌بوم استان، پیشنهاد ورود شرکت به حوزه زیرساخت‌های گردشگری را، در جهت گسترش صنعت توریسم استان، طرح کردند که این پیشنهاد با استقبال مدیرعامل شرکت همراه شد.


تاکید بر تسریع اجرای پروژه‌های در دست اجرا و پیشنهاد همکاری در پروژه‌های گردشگری توسط استاندار آذربایجان شرقی3
تاکید بر تسریع اجرای پروژه‌های در دست اجرا و پیشنهاد همکاری در پروژه‌های گردشگری توسط استاندار آذربایجان شرقی2

استاندار آذربایجان شرقی در این زمینه اضافه کرد: هدف ما در استان تکمیل زنجیره گردشگری است و پیشنهاد من سرمایه‌گذاری این شرکت در راستای صنعت گردشگری استان است.
    شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب با پوشش چهار استان آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه ساخت و ساز استان و منطقه شمال‌غرب است که در حال حاضر با سبد تولیدی شامل بیش از سه هزار واحد مسکونی، دو پروژه ناویا، به عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی خلاق شهری و همچنین مجتمع مسکونی ایران را در تبریز در دست ساخت داشته و دو پروژه نصر و اشراق تبریز را در مراحل طراحی و آغازین در این شهر در دست اقدام دارد.
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید