همکام با تلاش در جهت گسترش سبد تولید شرکت:

گام‌های پایدار شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب در مسیر ارتقای برند و هویت بصری در پروژه‌ها

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب درجهت تحقق نقش پیشرو خود در تولید «خانه‌های خوب» برای «زندگانی بهتر» هموطنان‌مان، هر لحظه در تلاش و تکاپویی نو به سر می‌برد.

ارتقای برند و هویت بصری 1

 

    مهندس شکری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب، چندی پیش در جریان همایش معاونین، مدیران و کارکنان این شرکت، ضمن اعلام سبد تولید جاری 3300 واحدی، از افزایش این رقم به 6000 واحد تا پایان نیمه اول سال 1403 خبر داد.

 

ارتقای برند و هویت بصری 2

 

    چنین افزایش قابل توجهی، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب را در زمره تاثیرگذارترین شرکت‌ها در میان شرکت‌های هلدینگ سرمایه‌گذاری مسکن و حتی در نظرگاهی وسیع‌تر، در کلیت بازار مسکن حال حاضر قرار می‌دهد.

 

ارتقای برند و هویت بصری 3

 

    این در حالی است که این شرکت با تلاش در جهت محقق ساختن الگوی سکونتی مناسب برای زندگانی معاصر ایرانیان و همچنین ایجاد حس تعلق مکانی برای ساکنان مجتمع‌های مسکونی و طراحی و اجرای دقیق و خلاق مولفه‌های بازآفرینی پایدار شهری، کوشیده است سطح کیفی ساخته‌هایش را، همگام با رشد کمی آن‌ها، حفظ کرده و در مسیر توسعه‌ای متوازن گام بردارد.

 

ارتقای برند و هویت بصری 4

 

    شوق اجرای چنین ایده‌ای است که شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب را در روندی از تلاش و پیشرفت دائمی در حوزه‌های گوناگون فن‌آوری، منابع انسانی و مالی قرار می‌دهد تا این شرکت بورسی بتواند گام‌های توسعه را در مسیری حتی منظم‌تر، هدفمند‌تر و سریع‌تر از قبل بردارد.

 

ارتقای برند و هویت بصری 5

 

ارتقای برند و هویت بصری 6

 

ارتقای برند و هویت بصری 7

 

ارتقای برند و هویت بصری 8

۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید