با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب و شرکت عمران آذربایجان:

ارومیه صاحب عمارت بهشت می‌شود

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب در مشارکت با شرکت عمران آذربایجان «عمارت بهشت» ارومیه را می‌سازد.

عمارت بهشت1

مهندس فرزاد شکری در این دیدار ضمن استقبال از همکاری فیمابین ، عقد قرارداد ساخت «عمارت بهشت» ارومیه را گامی در جهت عمران و آبادانی شهر ارومیه دانست و با توجه به وجهه انسانی فعالیت‌های شرکت عمران آذربایجان، بر تلاش شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب در جهت انجام هر چه باکیفیت‌تر پروژه تاکید کرد.

 

ارومیه4

 

در این جلسه که با حضور مهندس فرزاد شکری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب و معاونین ایشان و حاج آقا کریم‌خانی رئیس هیات مدیره و مهندس نقیبی اقدم مدیرعامل شرکت عمران آذربایجان برگزار شد، دو طرف با ابراز خرسندی  از همکاری پیش‌رو، قرارداد «عمارت بهشت» خیابان دانشکده ارومیه را امضا کردند.

شایان ذکر است که مطالعات اولیه این پروژه از بهار سال 1402 آغاز شد، که در تیر ماه امسال به عقد قرارداد منجر گردید. پروژه «عمارت بهشت» ارومیه در خیابان دانشکده این شهر و با مساحت 6446 متر مربع و در 9 طبقه سازه‌ای با مشارکت دو شرکت ساخته خواهد شد.

 

عمارت بهشت 2

 

گفتنی است شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب با طراحی و ساخت مجتمع‌های مسکونی نگین و سپیدار ارومیه و چند پروژه با کیفیت دیگر، خاطرات خوبی در اذهان همشهریان ارومیه‌ای بر جای گذاشته است.

۲۴ تیر ۱۴۰۳ ۱۶:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید