در همایش هماندیشی روابط عمومی شرکتهای
تابعه شرکت گروه سرمایهگذاری مسکن، روابط عمومی شرکت سرمایهگذاری مسکن شمالغرب
موفق به کسب رتبه برتر شد.
در این مراسم
که با سخنرانی دکتر محمد مهدی حیدری ، عضو هیات مدیره شرکت گروه سرمایهگذاری مسکن
و برگزاری کارگاههای تخصصی بازآموزی همراه بود، نتایج ارزیابی روابط عمومیهای
شرکتهای تابعه اعلام شد و سه حوزه برندینگ، وبسایت و فناوریهای نوین، همچنین
تولید محتوا و ارتباط با رسانهها، منتخبین خود را شناختند.
این مراسم که
با حضور دکتر محمد مهدی حیدری، عضو هیات مدیره شرکت گروه سرمایهگذاری مسکن و دکتر
کارگر، مدیر روابط عمومی شرکت گروه و مسئولان روابط عمومیهای شرکتهای تابعه
برگزار شد، روابط عمومی شرکت سرمایهگذاری مسکن شمالغرب حائز رتبه برتر در حوزه
تولید محتوا و ارتباط با رسانهها شد.
گفتنی است
شرکت سرمایهگذاری مسکن شمالغرب با یازده پروژه فعال به عنوان یکی از شرکتهای
پیشرو گروه سرمایهگذاری مسکن شناخته میشود که در حال حاضر سبد تولیدی بیش از
4200 واحدی را در دست ساخت داشته و روابط عمومی این شرکت میکوشد در راستای تقویت
برند و اطلاعرسانی مستمر و به موقع در مورد پروژهها و برنامههای شرکت، اقداماتی
درخور نام و نشان ثمسکن و ثغرب برنامهریزی و اجرایی نماید.