اولین جلسه شورای سیاستگذاری روابط عمومی شرکت سرمایهگذاری مسکن شمال غرب با حضور مدیرعامل شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ثغرب، در این نشست که با حضور آقایان
فرجپور، زمانی و ابراهیمی و همچنین سعید خیری، مسئول روابط عمومی شرکت، در محل
دفتر مرکزی برگزار شد، مهندس شکری با تاکید بر این امر که مسکن کالایی کیفی است که
تیراژ پذیر نیست و باید کیفیت آن را برآورد کرد، با اشاره به این امر که در حال
حاضر بیشتر منازل موجود نتوانستهاند در ارائه شاخصهای عملکردی و کارایی انتظارات
را برآورده سازند، ابراز امیدواری کرد که شورای روابط عمومی شرکت، در ساختار جدید
خود بتواند با اطلاعرسانی در زمینه این شاخصها، در راستای مسئولیتهای اجتماعی
سازمان حرکت کرده و بر افزایش سطح سلیقه عمومی در استانهای تحت پوشش موثر واقع
شود.
وی با اشاره به این امر که طبق آخرین دستاوردهای پژوهشی،
بسیاری از مشکلات نسلهای معاصر به ساختار خانههایی که در آنها پرورش
یافتهاند مرتبط است، جنس آگاهی خانوادهها به عنوان مخاطب اصلی شرکت در این زمینه
را، آگاهی یک خانواده ایرانی و همشهری، از شاخصههای خانه خوب در زمان خرید مسکن
دانست.
فرزاد شکری در پایان با تاکید بر روحیه نقدپذیری شرکت
سرمایهگذاری مسکن شمالغرب، از شورای سیاستگذاری روابط عمومی شرکت خواست، در ضمن
تلاش در آگاهی رسانی در مورد ویژگیهای خانه خوب به ترویج ایده نقد پروژههای شرکت
توسط متخصصین و مهندسان نیز همت گمارند.