بازدید مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از پروژه های تبریز

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به همراه معاونین خود از پروژه های شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب در تبریز بازدید بعمل آوردند .

:small_blue_diamond:به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب؛ روزبه ‌ظهیری هاشمی، مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، سه شنبه، ششم شهریور ماه امسال به همراه معاونین خود در یک سفر یک‌روزه، پروژه های تبریز را بازدید و مورد بررسی قرار دادند . ظهیری در این سفر ضمن بازدید از پروژه‌های فعلی، به بررسی وضعیت مالی، تولید و بازاریابی و فروش این شرکت پرداخته و سیاست‌های کاری جدید را به مدیر عامل و هیئت مدیره این شرکت ابلاغ نمود.

بازدید دکتر ظهیری 7
:small_blue_diamond:در طی این بازدید که یاسمی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب نیز به همراه معاونین و مدیران خود حضور داشتند، توضیحات مبسوطی از روند اجرایی پروژه‌‌ها به مدیر عامل و معاونین گروه ارائه گردید. همچنین مدیرعامل گروه در این سفر ضمن آشنایی با پرسنل و تیم مدیریتی شرکت شمال غرب، از پروژه‌ مسکونی 97 واحدی نرگس ، پروژه مسکونی 98 واحدی ارغوان در مجاورت پروژه نرگس در شهرک رشدیه و الماس خاوران ، بازدید به عمل آورد. بازدید از زمین پروژه مسکونی 60 واحدی یاغچیان ، زمین شهرک سلامت تبریز و همچنین زمین پروژه بازآفرینی شهری حکم آباد تبریز که طرح نهایی آن از طریق مسابقه معماری برگزیده شده از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

بازدید دکتر ظهیری 6

بازدید دکتر ظهیری 3

:small_blue_diamond:تمجید از شیوه های اجرایی
مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در بازدید از پروژه‌ نرگس رشدیه ضمن اعلام رضایت از پیشرفت پروژه ، از شیوه های اجرایی و کنترل پروژه عملیات های اجرایی پروژه مذکور تمجید بعمل آورد .
یکی از دستاورهای مهم این بازدید تایید تشکیل صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان جهت پروژه ارغوان با تاکید بر بازبینی نقشه های معماری و همچنین ابلاغ راه اندازی سیستم جامع اطلاعات ساختمان ( BIM ) از طرف ظهیری بود .
قابل ذکر است راه اندازی سیستم جامع اطلاعات ساختمان ( BIM ) برای اولین بار در شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب اجرا خواهد گردید .

:small_blue_diamond:بررسی عملکرد 9 ماهه
در ادامه این حضور جلسه بررسی عملکرد 9 ماهه شرکت با بررسی حوضه های تولید و فروش و تحقق بودجه مصوب در دفتر شرکت برگزار شد و برنامه ریزیهای لازم جهت تدوین بودجه سال مالی آتی صورت پذیرفت .


:small_blue_diamond:لزوم تعریف پروژه
لزوم تعریف پروژه های زودبازده با مقیاس متوسط در محدوده های توسعه یافته شهر و همچنین تعریف یک پروژه توسعه زمین در قالب یک شهرک مسکونی برای توسعه پایدار شرکت در بلند مدت از جمله بحث های این بازدید بود که مورد توجه قرار گرفته و از طرف مدیر عامل شرکت گروه بر روی آن تاکید فراوان گردید .
همچنین معاونت طرح و توسعه شرکت شمال غرب طرح امکان سنجی اولیه مجموعه بین المللی زیستی تبریز با رویکرد تندرستی و گردشگری و تشریح ابعاد آن را ارائه نمود که در ادامه ظهیری به ارائه راهکارهای لازم در جهت اجرایی شدن آن پرداخت .


:small_blue_diamond:مطالعات امکان سنجی
مدیرعمل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، انجام مطالعات امکان سنجی تکمیلی اقتصادی و فنی اجرایی با بررسی سیستم ها و روش های متنوع و متناسب با ساختار و ابعاد پروژه های تعریف شده بازآفرینی شهری را از جمله برنامه های آینده شرکت تعریف کرده و ورود به پروژه های بازآفرینی شهری و انجام مطالعات در این خصوص را خواستار شد .

:small_blue_diamond:ساختار سازمانی شرکت
باز تعریف ساختار سازمانی شرکت بصورت ماتریسی و شبکه ای پروژه محور که توسط شرکت شمال غرب ارائه گردیده بود مورد استقبال حاضرین در جلسه بخصوص مدیرعامل و معاونین شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن قرار گرفته و انجام مطالعات بیشتر بر روی ابعاد آن ابلاغ شد .

بازدید دکتر ظهیری 5
بازدید دکتر ظهیری 4
بازدید دکتر ظهیری 2
بازدید دکتر ظهیری 1


۷ شهریور ۱۳۹۷ ۰۸:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید