واحد ایمنی بهداشت و محیط کار شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب

دوره توجیهی فیزیولوژی ورزشی برگزار شد

دوره توجیهی فیزیولوژی ورزشی برگزار شد
صبح چهارشنبه(۲۹ شهریور ۱۴۰۲) کلاس توجیهی فیزیولوژی ورزشی و بررسی مشکلات جسمانی برای همکاران ستادی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب برگزار شد.
فیزیولوژی ورزشی به چهار بخش فراگیر آمادگی جسمانی، فیزیولوژی ماهیچه‌ها، فیزیولوژی گردش خون و فیزیولوژی تنفس تقسیم می‌شود. بدن انسان برای اینکه بتواند نقش خود را به طور مؤثر در زندگی ایفا کند باید از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار باشد به طوری که مداوم انرژی لازم را در اختیار داشته باشد تا بتواند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد.زمانی که سخن از آمادگی جسمانی به میان می‌آید مقصود از آن داشتن چنان قلب، رگ‌های خونی، شش‌ها و ماهیچه‌هایی است که بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام داده و با شور و نشاط تمام در فعالیت‌ها و تفریحات سالمی شرکت کنند که افراد عادی و غیر فعال از انجام آنها ناتوانند.
عوامل متعددی در آمادگی جسمانی مؤثر است اما چهار عامل بیش از عوامل دیگر در این میان ایفای نقش می‌کنند که نیروی ماهیچه، استقامت ماهیچه، انعطاف ماهیچه و استقامت قلبی ریوی از جمله این عوامل‌اند.

دکتر ذوالفقاری متخصص فیزیولوژی بدن در این جلسه ضمن بررسی نتایج و گزارشات طب کار به ارائه پیشنهاد و راهکارهای لازم برای بهبود شرایط جسمی همکاران ارائه کرد.

فرزاد شکری مدیرعامل شرکت با تاکید بر حضور همکاران در برنامه های ورزشی و ادامه روند برگزاری کلاسه های آموزشی در این حوزه, دستورات لازم را جهت بهبود شرایط جسمی همکاران به واحد های مربوطه مبذول کرد.
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید