شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب موفق به اخذ گواهینامه‌های ایزو 14001 و 45001 شد

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب ، با سابقه درخشان در زمینه مسکن ، موفق به اخذ گواهینامه‌های ایزو 14001 و 45001 شد. این گواهینامه‌ها نشان‌دهنده پایبندی شرکت به اصول زیست‌محیطی و مدیریت انرژی است.

iso2

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب با دریافت این گواهینامه‌ها، نشان داد که در زمینه مدیریت پایدار محیط‌زیست و انرژی، استانداردهای بین‌المللی را رعایت می‌کند. این امر، موجب افزایش اعتبار و اطمینان‌پذیری شرکت در نزد مشتریان و سرمایه‌گذاران می‌شود.

فرزاد شکری مدیرعامل شرکت اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب موفق شد امسال باتوجه به عملکرد مثبت در حوزه مدیریت زیست محیطی گواهینامه ایزو 14001 را از شرکت BRMS اخذ کند. 

وی با بیان اینکه استاندارد ایزو 14001 تاکید بر خاک،هوا و آب تمیز دارد؛گفت: یکی از اصل های مدیریت زیست محیطی کاهش تولید آلودگی و زباله است که با افزایش روحیه کارکنان و استانداردهای بهداشت و ایمنی شغلی توانستیم در این عرصه موفق عمل کنیم.

شکری تاکید کرد: استاندارد 45001 یک سیستم مدیریت سلامت و ایمنی شغلی است که با رعایت الزامات استاندارد موجب کاهش خطرات و حوادث ناشی از کار  در پروژه های مختلف این شرکت می شود.

وی در پایان گفت: با استفاده از استاندارد 45001 میتوانیم  سیستم ایمنی و بهداشت شغلی را بهبود دهیم و از همین طریق میزان آسیب ها و حوادث شغلی را به کمترین میزان برسانیم.

اخذ این گواهینامه ها نشان دهنده تلاش های این شرکت برای بهبود عملکرد زیست محیطی و ایمنی خود است. این شرکت با اخذ این گواهینامه ها به مشتریان و کارکنان خود نشان می دهد که به مسئولیت اجتماعی خود پایبند است.


۵ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید