بررسی روند پیشرفت ناویا در دیدار مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب از پروژه:

تسریع در روندهای اجرایی مجتمع مسکونی ناویا

در دیدار مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب از پروژه ناویا، آخرین روند اجرای پروژه مورد بررسی قرار گرفت و دلایل تاخیرات نسبت به برنامه زمان‌بندی نیز موزد بررسی قرار گرفت.

    در این جلسه که با حضور مدیر و همکاران پروژه به انجام رسید، تصمیمات لازم در جهت شروع سازه بلوک‌های TB19 و TB26، برنامه‌ریزی برای تکمیل نقشه‌های تاسیساتی و شروع اجرای تاسیسات بلوک TE15، شروع اجرای نمای بلوک TE15 و تسریع در عملیات اجرایی اسکلت بلوک‌های TC13 و TA14 مصوب شد.

    همچنین در ادامه جلسه، تصمیماتی در مورد اجرای جدول‌کشی و محوطه‌سازی لاین کندرو ورودی ضلع شمالی، شروع اجرای رمپ‌های ورودی ضلع شمالی و جنوبی و همچنین نصب پرچم‌ها و بنرهای پروژه در محوطه سایت اتخاذ شد.

    تکمیل دیوارچینی داخلی بلوک TE15 و شروع عملیات گچکاری از ابتدای خرداد ماه 1403،  نصب و راه‌اندازی تاورکرین برای عملیات اجرایی بلوک TA18 و ساخت واحد نمونه و واحد فروش در بلوک TE15 نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

    پروژه 1377 واحدی ناویا، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های بازآفرینی شهری کشور است که در شهر تبریز، توسط متخصصان شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب در حال ساخت است. این پروژه با طراحی الگوی سکونتی معاصر در چارچوب دیدگاه شرکت نسبت به ارتقای شاخص‌های کیفی زندگانی و ایجاد حس تعلق خاطر در ساکنان مجتمع، به عنوان یکی از پروژه‌های خلاق شهری در کشور شناخته می‌شود.

 

تسریع در روندهای اجرایی مجتمع مسکونی ناویا





تسریع در روندهای اجرایی مجتمع مسکونی ناویا1

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید